olen hankkimassa kannettavaa tietokonetta kumpi näistä olisi parempi
Fujitsu amilo a1645g tai Fujitsu amilo l1310g-10
kiitos vastauksista hyvää kesän odotusta
kumpi?
6
248
Vastaukset
- ...
kun eri valmistajan prosessori, noh noiden sempron ja celeronin välillä ei suorituskyvyssä tai virrankulutuksessa ole suurtakaan eroa, molemmat vievät virtaa paljon.
Jos meinaat kannettavaasi käyttää akun kanssa, kannattaa katsella Intel Pentium M 740 prossalla varustettuja malleja. Toisaalta nuo halvat kannettavat sopivat muutenkin aika huonosti oikeaksi kannettavaksi, koska niiden fyysinen laatu ei ole kummoista. Noh tietysti joku IBM/Lenovo maksaakin sitten tuplasti. - Sergio_Leone
No jos toinen painaa 1645 grammaa, ja toinen 1310 grammaa niin ota ihmeessä se painavampi! ;)
- entie
kui mä ottaisin painavamman ?
- kestivät pitkään
entie kirjoitti:
kui mä ottaisin painavamman ?
siellä on enemmän laatua sisällä.
- todella
kestivät pitkään kirjoitti:
siellä on enemmän laatua sisällä.
Tietokoneiden tekniikka kehittyy jatkuvasti ja onneksi kevenevät.
Ennen vanhaan tietokoneet vaati kokonaisen huonetilan ja panoi satoja kiloja eikä todella ollut laatua sisällä. - painoarvoa
todella kirjoitti:
Tietokoneiden tekniikka kehittyy jatkuvasti ja onneksi kevenevät.
Ennen vanhaan tietokoneet vaati kokonaisen huonetilan ja panoi satoja kiloja eikä todella ollut laatua sisällä.Wanhaan hywään aikaan "ohjelmat" asennettiin reikänauhalta suoraan ronksottavan, VIRUS VAPAAN konehirviön syövereihin. Se kone oli täyttä rautaa, kirjaimellisesti!
Kone teki, mitä ihmispolo sen tahtoikin tekevän.
Nykyisin koneet on viruksia tursollaan ja pienikin tuulenvire voi kaataa koko härvelin.
Sitten sitä Joukolla ihmetellään, että "mitäs se nyt teki"...
Ennen oli ruisleipäkin parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958