Nyt se alkaa!

alice-in-the-wonderland

Ihanaa!

Minulla ja aviomiehelläni on ollut jo pitkään vauvakuumetta ja ensimmäistä viikkoa olen ilman ehkäisypillereitä. Mies on innoissaan, oli käynyt jo laskemassa hedelmälliset päivät. Vauvan tarvikkeita hän ei uskalla kuulemma käydä edes ihailemassa vielä, koska vauvakuume hyökyy muuten yli äyräiden.

Tänään hän kulutti tuntitolkulla aikaa tiedonetsimiseen raskaudesta ja vauvasta. Huoneesta kuului tuon tuosta kommentteja tyyliin: "Sitten kun olet raskaana, muista, ettet nostele mitään raskasta. Täällä lukee, että aamupahoinvointia välttääksesi sun pitää syödä banaani ennen ylösnousua... "

Itseäni hymyilyttää mieheni innostus. Ihanaa, ettei ole yksin tämän kuumeen kanssa. Tunnen oloni turvalliseksi, sillä olemme yhdessä keskustelleet kaikista mahdollisesta raskauteen, synnytykseen, kasvatukseen ja lapsen hoitoon liittyvistä asioista.

Voi kun ei millään malttaisi odottaa raskaaksi tulemista!

6

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihime

onnea yritykseen. Meillä kuumeillaan kolmatta :)

• minä vain

Ihan vain haluan toivottaa teille onnea=)
      Sinulla on hyvä mies=)

• Ruusukimppu

Sinulla on todella hyvä mies, toivotan onnea, Tulisimpa minäkin nyt raskaaksi, olemme toista kertaa yrittämässä.Olisi ihanaa ostella kaikenlaista..

• Jadekettu

Meillä ollaan kanssa yhteistä ja ensimmäistä lasta yrittämssä. Mies on ihan innoisssaan.
      Vallan nosti hymyn korviin, kun mies heilutti sormeaan kutsuen luokseen, tule tänne rakas vaimo, ruvetaanpas lapsia tekemään...
      On se ihanaa, kun kumpikin on valmiina kenties tulevaan lapseen.

Onnea sinulle.

• alice-in-the-wonderland

Tiedättekö, on valtavan ihana huomata, että täältä löytyy samassa tilanteessa olevia. Lähipiirissäni harva edes haaveilee vauvasta ja toisinaan tuntuu ahdistavalta pidätellä kaikki kihelmöivä odotus ja kuumeilu sisälläni.

Ah, ja minäkin sorruin taas kiertelemään lastenvaateliikkeitä ja hypistelemään. Niin ihana miehenikään ei ole, että saisin vielä alkaa haalimaan edes ns. sukupuolettomia lastentarvikkeita tai vaatteita.

Toivotan kaikille oikein onnentäyteistä raskaudenodotusta! Tulettehan ilmoittamaan jos tärppää!

• tazzaliini

Meillä mies on enemmän innossaan kun minä!
      (minä yritän ajatella kaikki asiat niin järkevästi ja en uskalla vielä haaveillakaan.. eli olen jättänyt ne ruusunpunaiset lasit narikkaan ja ajatellut myös niitä huonoja puolia)
      Mutta onhan se myös ihanaa!
      Toinen kierto alkoi juuri (menkat parhaillaan) ja kyllä oli pettymys suuri kun ei pöppiäinen ollukkaa matkassa vielä. (enemmän taisi kuitenkin tämä miespuolisko pettyä.. minä olin jo varautunut..)

Meillä on luettu "mies hoitaa vauvaa"-kirjaa ja samantyyppisiä kommentteja on tullut kuin mainitsit..
      Tosin meillä kyllä minä lasken ihan itse ne hedelmälliset päivät yms... mutta on se niin hassua kun mies haaveilee tulevaisuudesta tippalinssissä, miten ihanaa sitten on, kun on se pikkunen.. miten ihania pikkuvaatteita sillä on ja miten se ryömii sitte lattialle jne..

Minä sitten hoona katon et kyllä sillä on pahemman luokan vauvakuume :)
      No jospa meille sitten se vauva myös suotaisiin piakkoin... niin pääsisi toteuttaamaan niitä pyllynpesuja ja vaipanvaihtoja ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe