Minusta on alkanut tuntumaan viimeaikoina että elämäni on aivan tyhjää, minulla on estoja ja olen varauksellinen. Ja asiat eivät enää tunnu samanlaiselta, "Mikään ei tunnu miltään." Olen katkeroitunutkin ja ihan kuin elämänvoima kaikkoaisi minusta. Muutama vuosi taaksepäin olin se valoisa ja iloinen persoona.. Voisiko akupunktiosta olla apua ja kuinka?
Apua akupunktiosta?
2
983
Vastaukset
- JE67
Akukpunktiosta voi olla apua niin moneen eri asiaan ja vaivaan. Tärkeää on löytää sellainen hoitaja, joka osaa hoitaa oikealla tavalla ja ymmärtää sen asian syvyyden mihin olet hakemassa apua.
- Promise
Lyhyt kuvaus olostasi viittaa masennukseen ja elämänilon menetykseen. Ehkä tiedät itsekin joitain tapahtumia elämässäsi, jotka ovat vieneet sinua tähän suuntaan...? Kiinalaisesta akupunktiosta on apua masennukseen. Hoito toimii mielentilojen tasapainottamisen kautta ja lähinnä Maksan hoidon avulla. Maksalla on kiinalaisessa lääketieteessä myös emotionaalinen merkitys: ihmenen patouttaa energeettiset tukoksensa(vihan, kiukun, katkeruuden, turhautuneisuuden yms. vahvat negaatiot) Maksaan, joka täyttyy tästä energeettisestä kuonasta. Täyttyessään tunteet tiivistyvät ja aiheuttavat tukoksia: Qi eikä Veri ei virtaa tasaisesti kehossa. Maksan tehtävänä on pitää juuri elimistön energiankierto tasaisena: myös mielentilat ovat energettistä liikettä. Niitä voidaan hallita Maksan tasapainottamisen kautta, jolloin masentuneisuus, kätketty viha ja kiukku poistuu. Puhun kokemuksesta - myös akupunktikkona.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061