Minusta on alkanut tuntumaan viimeaikoina että elämäni on aivan tyhjää, minulla on estoja ja olen varauksellinen. Ja asiat eivät enää tunnu samanlaiselta, "Mikään ei tunnu miltään." Olen katkeroitunutkin ja ihan kuin elämänvoima kaikkoaisi minusta. Muutama vuosi taaksepäin olin se valoisa ja iloinen persoona.. Voisiko akupunktiosta olla apua ja kuinka?
Apua akupunktiosta?
2
979
Vastaukset
- JE67
Akukpunktiosta voi olla apua niin moneen eri asiaan ja vaivaan. Tärkeää on löytää sellainen hoitaja, joka osaa hoitaa oikealla tavalla ja ymmärtää sen asian syvyyden mihin olet hakemassa apua.
- Promise
Lyhyt kuvaus olostasi viittaa masennukseen ja elämänilon menetykseen. Ehkä tiedät itsekin joitain tapahtumia elämässäsi, jotka ovat vieneet sinua tähän suuntaan...? Kiinalaisesta akupunktiosta on apua masennukseen. Hoito toimii mielentilojen tasapainottamisen kautta ja lähinnä Maksan hoidon avulla. Maksalla on kiinalaisessa lääketieteessä myös emotionaalinen merkitys: ihmenen patouttaa energeettiset tukoksensa(vihan, kiukun, katkeruuden, turhautuneisuuden yms. vahvat negaatiot) Maksaan, joka täyttyy tästä energeettisestä kuonasta. Täyttyessään tunteet tiivistyvät ja aiheuttavat tukoksia: Qi eikä Veri ei virtaa tasaisesti kehossa. Maksan tehtävänä on pitää juuri elimistön energiankierto tasaisena: myös mielentilat ovat energettistä liikettä. Niitä voidaan hallita Maksan tasapainottamisen kautta, jolloin masentuneisuus, kätketty viha ja kiukku poistuu. Puhun kokemuksesta - myös akupunktikkona.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755