Minusta on alkanut tuntumaan viimeaikoina että elämäni on aivan tyhjää, minulla on estoja ja olen varauksellinen. Ja asiat eivät enää tunnu samanlaiselta, "Mikään ei tunnu miltään." Olen katkeroitunutkin ja ihan kuin elämänvoima kaikkoaisi minusta. Muutama vuosi taaksepäin olin se valoisa ja iloinen persoona.. Voisiko akupunktiosta olla apua ja kuinka?
Apua akupunktiosta?
2
1021
Vastaukset
- JE67
Akukpunktiosta voi olla apua niin moneen eri asiaan ja vaivaan. Tärkeää on löytää sellainen hoitaja, joka osaa hoitaa oikealla tavalla ja ymmärtää sen asian syvyyden mihin olet hakemassa apua.
- Promise
Lyhyt kuvaus olostasi viittaa masennukseen ja elämänilon menetykseen. Ehkä tiedät itsekin joitain tapahtumia elämässäsi, jotka ovat vieneet sinua tähän suuntaan...? Kiinalaisesta akupunktiosta on apua masennukseen. Hoito toimii mielentilojen tasapainottamisen kautta ja lähinnä Maksan hoidon avulla. Maksalla on kiinalaisessa lääketieteessä myös emotionaalinen merkitys: ihmenen patouttaa energeettiset tukoksensa(vihan, kiukun, katkeruuden, turhautuneisuuden yms. vahvat negaatiot) Maksaan, joka täyttyy tästä energeettisestä kuonasta. Täyttyessään tunteet tiivistyvät ja aiheuttavat tukoksia: Qi eikä Veri ei virtaa tasaisesti kehossa. Maksan tehtävänä on pitää juuri elimistön energiankierto tasaisena: myös mielentilat ovat energettistä liikettä. Niitä voidaan hallita Maksan tasapainottamisen kautta, jolloin masentuneisuus, kätketty viha ja kiukku poistuu. Puhun kokemuksesta - myös akupunktikkona.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898