Taas on ongelma :D Eli siis olen ihastunut yhteen tyttöön, mutta aina kun hän on lähettyvillä niin alan käyttäytyä ku joku ääliö. Yritän vaan saada tän tytön huomion :D mutta huonolla menestyksellä. Ja sitten jos päätän että nytten ainakaan sano mitään tyhmää, sitten oonki vaan ihan hiljaa. ja sehän ei ole hyvä juttu.
Ongelma
7
1756
Vastaukset
- laina..
Toi on hankalaa! Ootko sitten mitenkään muuten viestittänyt, että pidät hänestä? Ootko esim. kattonu silmiin pitkään tai hymyilly? Se tepsii, jos ei juttua lähde. Mutta sen pitää tietysti olla sen verran näkyvää, että toinen havaitsee sun pointin! Yritä huomioida tää tyttö jollain tavalla esim. ole tosi kohtelias ja huomaavainen. Ootko huomannu, että toinenkin olis susta kiinnostunut?
- nimimerkkki
Ei taida olla musta kiinnostunut.. :( Hänellä on (valitettavasti) joku "ihana poika" kiikarissa. Täytyy koittaa olla oikeen superkohtelias ja huomaavainen, jos mun osakkeet nousis sitte :D En oo kyllä mitenkään viestittäny et hänestä tykkään, en usko että siitä seurais mitään hyvää :( En kestä itekkä omia juttujani kun ne on niin tyhmiä ja huonoja :D
- on..
niin ihanaa kun täällä on näitä ihastumisviestejä, lisää näitä :)! Itse oon ihastunut myös (en vielä tiedä onko se pieni vai suuri ihastus), eikä minulla kiirettä ole hänelle sitä ilmaista. Mutta ihana tunne ja olo! Ja hänen näkemisensä on piristävää!
- H*B
No niin..kiva että muitakin ääliöitä löytyy :) Itsellä ihan sama ongelma. En kestä itsekään itseäni hänen seurassaan!! Luulen että kiinnostus oli aluksi molemminpuolista, mutta nyt tuntuu että tuo ihastukseni lähinnä katselee minua epäuskoisesti tyyliin "voi luoja mikä idiootti". ....Well done!! :(
- ...
Samoin täällä. Viime viikolla olin vielä aivan varma, että tunteita on molemmin puolin, mutta nyt en niinkään. Täällä on joskus ollut juttua siitä, että toisen suuntautumisesta voi "udella" ottamalla puheeksi mm. lesbouden noin yleensä. No minä en sitä tehnyt, mutta hän teki. Ja jos jotain rivien välistä osasin lukea niin ei ihan putkeen mennyt.. Ei mitään tyrmäystä eikä epäsuvaitsevaisuutta, mutta jotenkii jäi vain aika viileä tunne. Nyt en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Oliko se viesti että häntä ei kiinnosta, vai kokeiliko kepillä jäätä? Kylläpä on hankalaa, mutta kivaa kun aurinko paistaa.
- Tuulitukka
... kirjoitti:
Samoin täällä. Viime viikolla olin vielä aivan varma, että tunteita on molemmin puolin, mutta nyt en niinkään. Täällä on joskus ollut juttua siitä, että toisen suuntautumisesta voi "udella" ottamalla puheeksi mm. lesbouden noin yleensä. No minä en sitä tehnyt, mutta hän teki. Ja jos jotain rivien välistä osasin lukea niin ei ihan putkeen mennyt.. Ei mitään tyrmäystä eikä epäsuvaitsevaisuutta, mutta jotenkii jäi vain aika viileä tunne. Nyt en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Oliko se viesti että häntä ei kiinnosta, vai kokeiliko kepillä jäätä? Kylläpä on hankalaa, mutta kivaa kun aurinko paistaa.
Heippa sinulle!
Tulkitsisin ystäväsi viileyden jonkinlaiseksi peittelyksi. Itse käytin muinoin samaa taktiikkaa ja otin silloin lesbouden puheenaiheeksi kirjallisuuden kautta... (Saisio oli juuri palkittu Finlandia-palkinnolla). Ystäväni oli puheissaan hyvin kielteinen - miltei halveksiva, mutta jälkipäin kävi ilmi, että eipä se ollutkaan koko totuus hänen todellisesta suhtautumisestaan. Toisille on vain niin äärettömän vaikea hyväksyä itsensä... ei siihen oikein muuta selitystä äkkiseltään keksi, kun aikuisista on kyse. - ...
Tuulitukka kirjoitti:
Heippa sinulle!
Tulkitsisin ystäväsi viileyden jonkinlaiseksi peittelyksi. Itse käytin muinoin samaa taktiikkaa ja otin silloin lesbouden puheenaiheeksi kirjallisuuden kautta... (Saisio oli juuri palkittu Finlandia-palkinnolla). Ystäväni oli puheissaan hyvin kielteinen - miltei halveksiva, mutta jälkipäin kävi ilmi, että eipä se ollutkaan koko totuus hänen todellisesta suhtautumisestaan. Toisille on vain niin äärettömän vaikea hyväksyä itsensä... ei siihen oikein muuta selitystä äkkiseltään keksi, kun aikuisista on kyse.Voihan se olla niin. Mutta se hämää miksi peitällä jos on kiinnostunut? Tosin minustakaan ei kukaan päältäpäin ikinä arvaisi yhtään mitään. Saattaa siis luulla minunkin olevan hetero, ja siksi peittelee. En tiedä, vaisto vaan kertoo jotain muuta ja aikuisia ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298