Huomenta! Raittiina aloitamme taas uuden päivän ja raittiina sen päätämmekin.
Keskiviikko 17.5.2006
11
1001
Vastaukset
- pörri1
ja kolomekymppii:))Aamusta se on aloitettava,että saa jotain aikaseksi.Mulla onkin tälle päivälle paljon tekemistä suunniteltu.jos puolet suunnitellusta tulee tehtyä,niin se on hienoa!Kevyttä keskiviikkoa kaikille.t pörri1
Tipaton raitis Keskiviikko!
- raitis ukko
sefulla on tarkoitus pitää tämä palsta puhtaana.
Suorastaan steriilinä. Huomasin sheriffin luudan viuhuvan tarmokkaasti ja viestiä katosi kaiken aikaa.
Joo, onhan se toki hyvä että palstaa valvotaan ja pahimpia ja törkeimpiä viestejä poistellaan. Mutta ja suuri MUTTA. Eikö palstalla sallita lainkaan muutaman vakikirjoittajan ja sheriffin näkemyksiä eriäviä kirjoituksia? Olen itse(kin) AA:lainen ja mielelläni kuuntelen ja luen muitakin mielipiteitä kuin mitä AA:ssa opetetaan. Eihän AA ole ainoa oikea raitistumispaikka. Varmasti on muitakin tapoja raitistua, eikö vain. Pitkän AA:laisen taipaleeni aikana olen huomannut että suuresta osasta AA:laisia tulee määrätietoisen omahyväisiä ja he eivät siedä muita näkemyksiä. Jotenkin olen havainnut vakikirjoittajien ja seriffin olevan tätä lajia, anteeksi nyt vain.
Mikäli palstalla ei sallita avarampaa keskustelua, näivettyy tämä vain muutaman "valitun" keskustelualueeksi ja aiheet ovat mitäänsanomattomia, kaunista ilma, sataa, pakkasta, ja hyvää päivää kirvesvartta. Tähänkö palsta on tarkoitettu?
Jatkuva viestien ahkera siivoaminen ei aja kenenkään etuja, tulee vain riitaa ja valvojan arvostelua. Miksei palstan anneta olla sellainen miksi keskustelupalstat ovat luotu, KESKUSTELUA varten? Myöskin erilaiset näkemykset ovat mielestäni tervetulleita vaikka ne joitakuita ärsyttävät suunnattomasti. Keskustelupalstan kuuluukin olla ärsyttävä, eikö vaan? - Cettuz!
Tämäpäivä, vaikka näyttää eka viesti lentäneen tuuleen? Muistaakseni aamulla jo kuittasin?
- Ryyppymies
ollaan täällä Itä-Suomessakin.
- ilmoittelee
Attelin minäkin olla tänään tipattomana ja raittiina, ku eilen tuli otettua sammumiseen asti.
sanoo automies. Ei mene, kun muutama lonkku silloin tällöin. Millastas porukkaa täällä oikeen on?
- aahoohoo
Kalle-KustaaKorkki kirjoitti:
sanoo automies. Ei mene, kun muutama lonkku silloin tällöin. Millastas porukkaa täällä oikeen on?
semmosia ollaan että viinan juomisen sijasta puhutaan höpöjä.
Minä oon muuten kuullu Kalle-Kustaasta yhen runon jota en nyt lähe tässä lausumaan.
Tässä on mennyt jokunen aika, kun olen kirjoitellut ketjuun. Kesäisin on niin paljon muuta tekemistä, että netissä ei tule niin paljo oltua. Viikonloput menee mökillä, siellä ei ole yhteyttä internetiin. Raittius on kyllä siitä huolimatta säilynyt, kun muistan että viina ei ratkaise mitään ongelmia. Raitista alkavaa kesää kaikille, nautitaan raittiista päivistä.
- mussukka1
Oikeastaan se on vertaistuki, kun joku käy moikkaamassa ja kertomassa, että viina ei kuulu kuvioihin.
Mökkikausihan tässä alkaa, minä olen jo käynyt jäiden seassa uimassa ja täytyy sanoa, että on siellä mökillä nyt asiat toisessa järjestyksessä kuin silloin "iloittelun" aikana.
- paranoidi
Jo vain, raittina päivä, iltakin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804