Suositelkaa jotain hyvää kampaamoa Lpr:ssä?! Itselläni hirveä kammo tullut, koska ilmeisesti valinnut vääriä liikkeitä... Nyt pitäisi "kesätukka" saada...
Hyviä kampaamoita?
8
4488
Vastaukset
- xxx
on Pääasia Sammonlahdessa
- hiusidea
Mie oon käyny Hiusideassa, joka sijaitsee Iso-Kristiinaa vastapäätä. Mukavat ja osaavat kampaajat eikä kauheen kalliit hinnatkaan. Hiusten leikkaus (kerroksittain tai muotoonkin) ja pesu muistaakseni 25e (naisten siis).
Halvan (ja upean) juhlakampauksen olen laitattanut Kampaamo Tiina Marttisessa, joka sijaitsee Pub 55:sta vastapäätä. Koekampauksineen sekin vain 25e. - paikka.
Ei se hyvä paikka ole, kallis kyllä.
Parturi-kampaamo Lento Uuslavolan-Sammonlahen rajalla. Leikkaa nopeasti ja HYVIN. Ei tarvii tosiaan kauaa kökkiä niinku esim. pääasiassa (siel ei ees leikata hyvin).
- kyllä!!!!!
tosi hyvä kampaamo on prismassa oleva Hius E
- joopa joo
muista jos menet pääasiaan niin kannattaa varautua maksamaan muutama euro enemmän mitä olet ensin palvelusta sopinut maksaa.Jos vaikkapa hiusten leikkuu maksaa 30 euroa niin työn jälkeen se jo maksaa lähemmäs 40€,että semmonen pulju se on.Nimim entinen asiakas.
- hohhoijjaaa....
On taas joku valopääyrittäjä päättänyt msinostaa ommaa kampaamoaan.....hohhoijjaaa!!!
- asiakas
on Liisankadulla Hiusaika. On laadukasta työtä, hyvät tuotteet ja siellä todellakin kiinnostaa asiakkaan tarpeet ja toiveet. Hinta on vähän kallis, mutta tuskin kalliimpi kuin muuallakaan, keskitasoa.
Siellä kampaamossa Sammonlahdessa, joka on mainittu tälläkin palstalla useasti, on ollut vaikeuksia palkanmaksussa. Tai ongelma ei ole se etteikö rahaa tulisi yritykseen, vaan se että omistaja tuppaa pitämään ne mieluummin itsellään kuin että maksaisi palkat oikein ja ajallaan. En periaatteesta halua kannattaa tuollaista yritystoimintaa.
- kivatukka
Itse käyn Pääasiassa Sammonlahdessa ja oon joka kerta ollut tosi tyytyväinen kampaukseen! Siellä ainakin on idearikkaita ihmisiä töissä, ei aina tartte ite kertoa pilkuntarkkaan mitä haluaa! Plus et saa opiskelija-alennusta, tosin eihän se paljoa ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006151008924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2131900Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231683- 721060
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä84797