ja leikki tossa matolla ja niin että veret tirsku lattialle ja mä kiljuin kauhuissani vieressä...mitä pitäs tehdä kissalle/känpälle, ei kai vaan tuu myyräkuume...himputin katti kun tuli esitteleen saalistaan!
kissa kanto rotan sisälle
11
963
Vastaukset
Mun kissa on tuonut useinkin myyriä ja hiiriä sisälle. Kerran toi oravan ja heitteli sitä olohuoneen seinälle niin että oravan pään kolina kuului yläkertaan asti :> Siitä vain talouspaperilla kuollut elukka pihalle ja kissa perässä. Pidä kissa sisällä jos et halua, että se syö saaliinsa.
Veriläiskät peset normaalisti jollain pesuaineella ja jos häiritsee, niin pese koko huone.
Hauskoja noi kissat :P- Luonnonsuojelija
Ei kai kissa vaan saalista liito-oravia, kun kerran tavallisia oraviakin se saa kiinni? Ja eikös liito-orava ole aika tiukasti rauhoitettu eläin? Paljonkohan sellaisen saalistamisesta saa sakkoa? Jollain oli täällä sellainen taulukko, jossa oli eri rauhoitettujen eläinten 'arvoja', jotka kissanomistaja joutuu korvaamaan, jos kissa niitä pyytää. Olettaen tietysti, että asia kantautuu viranomaisten tietoon.
- dodi
kun noita 'liito-oravia' onkin Suomessa enemmäm kuin varpusia!
Kyllä tuo Kissa varmaan kolme 'Liito-oravaa päivittäin tappaa! dodi kirjoitti:
kun noita 'liito-oravia' onkin Suomessa enemmäm kuin varpusia!
Kyllä tuo Kissa varmaan kolme 'Liito-oravaa päivittäin tappaa!Mut eipä ole liito-oravia koskaan täällä päin näkynyt. Tai sitten se on syönyt ne jo sukupuuttoon :>
- nauttia
Nyt tuntuu olevan kissoilla juhla-ajat. Luonto on herännyt ja pyydystettävää riittää.
Meilläkin on kissoilla tapana välillä tulla esittelemään saalistaan. Onneksi ei kuitenkaan kovin usein. - terhi
Älä ole vihainen kissallesi tapahtuneesta, koska omasta mielestään se teki oikein tuodessaan ruokaa teidän perheelle :) Siivoat vaan jäljet ja peset kätesi hyvin. Ja muistat tietysti madottaa kissasi säännöllisesti.
OT: Usein madotus tuottaa ongelmia. Eläinlääkäriltä ostettava Milbemax-matolääketbletti on meillä ollut ainakin helppo vaihtoehto. Se on laajakirjoinen ja kissat ottaa sen tosi hyvin. Aiemmin madotus olikin ihan painajaista meille kaikille.Mun kissalle ei uppoa mikään vieras asia edes väkisin eikä ruuan mukana. Nyt on käytössä joku ihme nestemäinen lääke, joka laitetaan kissan niskaan iholle.
- Nimetön
lammas-jr kirjoitti:
Mun kissalle ei uppoa mikään vieras asia edes väkisin eikä ruuan mukana. Nyt on käytössä joku ihme nestemäinen lääke, joka laitetaan kissan niskaan iholle.
Yrittää saaliillaan ruokkia ihmisperhettä, jotka reppanat eivät osaa metsästää. ;) Mä olen kuullut tästä ennenkin ja lukenut jopa eläinkirjoista, pitänee ehkä paikkansa.
- tyttö20
Nimetön kirjoitti:
Yrittää saaliillaan ruokkia ihmisperhettä, jotka reppanat eivät osaa metsästää. ;) Mä olen kuullut tästä ennenkin ja lukenut jopa eläinkirjoista, pitänee ehkä paikkansa.
Kissa ei sentää tuo sisälle saalistaan, mutta oven eteen kyllä. Siitä sitten vaan talouspaperilla heittää kuolleen ja puolikkaan hiiren metikköön lepäämään rauhassa.
Kerran karvapallomme "saalisti" vaahteranlehden ja toi oikein näytille hienon saaliinsa.
Siinä vaiheessa vähän hymyilytti :)
- nyky nuoret...
Se on täysin normaalia!!!!
- tuonti & syönti
..paitsi se kiljuminen, ja muut hyperventilaatio kohtaukset..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663