Olisiko aika

riitasointu

Sama kohtalon sormi ei osoita meitä
ei enää
meidän tiemme on kuljettu, joten mietin
olisiko aika päästää ajatusten säikeistä
Koska mitä meillä on, säilyy ilmankin
tallessa sydämissämme
Vaikka unohtuisivat kasvot
eivät unohdu koskaan muistot
edes ne hetket huonot
joita mahtuu mukaan

Jos minä tästä lähtisin
silloin kauas menisin
etkä sinä minua enää löytäisi
Juuret minua kutsuvat
sinne olen alkanut rakentaa
tietoisesti ja tiedostamatta
Enkä usko, että sinä sinne tulisit
tuskinpa tahtoisit

Näetkö, aivoni ajattelevat
tekevät työtä kuumeisesti
Voin jo pahoin
koska en voi kuin odottaa
mitä tästä kaikesta tulisi

Elämän palapeli edessäni
jälleen rikottuna omasta toimestani
Kesä tulee keleistä riippumatta
ja minua kutsuvat tuulet hiljaa
omaa tulevaisuuttani rakentamaan.

Silloin katoan pitkäksi ajaksi
ja toivotan kaikille hyvää kesää.

4

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotan...

hyvää kesää! Jos näin ajatuksesi toteutuu, jään kaipaamaan sanojasi. Samat sanat ja kaipuut ja ikävät, kerroit hienosti. Palat löytyy ja kokoon ne kaikki saadaan. Jokainen, tavalla tai toisella...

• riitasointu

Se nähdään, kun aika on. Palat löytyy, nyt ne ovat minulla totaalisesti hukassa. Jokaisella meillä ne löytyvät, joskus. Kun olisi vain malttia odottaa. ;-)

Kiitos, pienen kyynelen huomasin poskellani. Jotain päättyy ja uusi alkaa. En katso taakseni, mutta muistot kulkevat mukana, kuten sanat runovihkossa, tarkoin varjellussa.

Syksyllä selviää, mihin olen päässyt. Eteenpäin, toivon, tavalla tai toisella, en halua enää seisoa paikoillani! Toivottavasti meistä jokainen on päässyt tavalla tai toisella eteenpäin ja kohtaamme syksyn pimeyden iloisin mielin! =D

• Armas

ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja omatkin laskelmat voi heittää häränpyllyä mutta et kai sinä näppäimistä luovu ja Rakkausrunopalstasta...?

• riitasointu

täytyy olla minun pois kesä, koska puuhat kutsuvat toisaalla. Jos vaikka sitten lupaan käväistä aika ajoin, kun aikataulu sallii? Palannen syksyllä, kukapa täältä kokonaan pois...

Kiitos ystäville, kuten sinullekin, Armas, olen saanut kyllä paljon irti tästä palstasta! Olette mielessäni! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe