ovatko yo tulokset tulleet???

hiiejsf

ovatko tulokset tulleet jo?? olen vain kuullut että mahd perjantaina saisi tietoon!!

12

2515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haymaker

Olet oikeassa: perjantaina tulevat. Älä hermoile!

• lukutaitoinen(kin)

Ylioppilaskirjoitusten tulokset tulevat kouluille 25.05.2006 mennessä. Tuon tarkempaa tietoa ei löydy mistään!

• perjantaina

tulokset mahdollisesti saadaan haettua lautakunnan tietojärjestelmästä niissä lukioissa, joissa on siihen tarvittavat tunnukset. Tämä olettaen, ettei lautakunnan systeemissä ole mitään ongelmia.

Muuten sitten tulevat postin mukana ja se menee ensi viikon alkuun kun posti kulkee.

• lukutaitoinen(kin)
        perjantaina kirjoitti:

tulokset mahdollisesti saadaan haettua lautakunnan tietojärjestelmästä niissä lukioissa, joissa on siihen tarvittavat tunnukset. Tämä olettaen, ettei lautakunnan systeemissä ole mitään ongelmia.

Muuten sitten tulevat postin mukana ja se menee ensi viikon alkuun kun posti kulkee.

Mistähän tuo tieto on peräisin?

Meidän koulun rehtori sanoi tänä aamuna, että mitään muuta tietoa tuloksista ei ole kuin tuo 25. päivä. YTL:stä ilmoittelevat kuulemma pari päivää aikaisemmin kouluille.

• on informoitu
        lukutaitoinen(kin) kirjoitti:

Mistähän tuo tieto on peräisin?

Meidän koulun rehtori sanoi tänä aamuna, että mitään muuta tietoa tuloksista ei ole kuin tuo 25. päivä. YTL:stä ilmoittelevat kuulemma pari päivää aikaisemmin kouluille.

eli luin jo eilen (?) aamulehdestä että ne koulut joilla on tunnukset johonkin tietojärjestelmään ytl:lle saavat tulokset perjantaina, loput koulut ensi viikon alussa, kai maanantaina. Näin myös rehtorimme vahvisti asian ja tuloksia saa mennä kysymään 12 jälkeen perjantaina.

• ei ymmärrä!!

itsellä menee todella hilkulle saako lakkia!! voikohan ytl:ään soittaa ja kysyä omat tulokset?

• lautakuntaan

toki soittaa, mutta eivät kerro sieltä mitään yksittäisen kokelaan tuloksista. Tulokset tiedottaa koulu. Tietysti jossain vaiheessa lautakunnastakin ilmoitetaan uusien ylioppilaiden nimet, mutta vasta sitten kun kouluissa on saatu varmistettua ettei ole mitään teknisiä virheitä tuloksissa.

• abi

Tämän päivän keskisuomalaisessa ylioppilastutkintolautakunnan pääsihteeri Anneli Roman vastaa tulosten tulemis kysymykseen: "Pyrimme siihen, että tulokset saapuvat lukioihin tämän viikon perjantaina (19.5.). Koulut saavat tulokset samana päivänä, lähetetään ne sitten sähköisesti tai postitse."

• .....................

Olen kyllä kysellyt asiaa tarkemmin YTL:stä ja koulultakin, ja minulle sanottiin, etä mikäli tuloksia ei saada postiin siten, että ne eivät ehdi kouluihin kuin vasta maanantaina, niin tulokset saa hakea sähköisestikin vasta maanantaina, niin kenellekään ei tule paha mieli. Mutta koska tulokset luultavasti ehtivät samaan aikaan kouluille, niin luultavasti ne saadaan perjantaina.

• ttt

voiko koululle soittaa vai onko pakko mennä paikan päälle kysymään tuloksia?

• ...

Itse ainakin aion maanantaina soittaa ja kysellä tuloksia (koska maanantainahan tulokset vasta saadaan.) Joissain kouluissa tosin ei saa tuloksia kuin paikan päällä käymällä.

• dran

lukekaa ytl:n sivuilta, luulisi kuitenkin olevan kaikista luotettavin lähde!

"Ylioppilastutkintolautakunta postittaa kevään 2006 tutkinnon tulokset kouluihin 19.5. Jokainen kokelas saa tietää omat tuloksensa omasta koulustaan aikaisintaan 22.5. Koulut tarkistavat tulostiedot ennen niiden antamista kokelaille. Pisterajat julkaistaan näillä sivuilla 19.5. klo 10 ja uusien ylioppilaiden nimet 30.5."

http://www.ylioppilastutkinto.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe