[pohjustus]
Käytössäni on koulun palvelimella ilmaista, nopeaa ja toimivaa kotisivutilaa - jee jee.
Noiden sivujen osoite on luonnollisesti oma käyttäjätunnukseni, jonka avulla taas saa ihan googletuksellakin koko nimeni, mailini ja osoitteeni selville. Ei hyvä, vaikka mitään hc-matskua en sinne ole laittanutkaan. Pistäisin vain sivuilleni valokuvia yms. chattikavereiden nähtäväksi, mutta kun sitä ei tiedä mitä rekkamiehiä niissäkin on, joten en haluaisi heti paljastaa edes tuota opiskelupaikkaani :)
[/pohjustus]
Eli saanko jollain (html)kikalla esimerkiksi .tk -osoitteen, mistä ei ainakaan ihan pienellä vaivalla näkyisi tuota sivujen alkuperäistä osoitetta? Otin nyt tuon .tk-osoitteen, mutta lähdekoodistahan se orkkisosoite löytyi melkein ekalta riviltä.
sivujen osoite piiloon
mä oon rekkamies
1
323
Vastaukset
- tyyli?
Tämä ei liity asiaan, mutta ihmettelen tätä nykytrendiä, kun kirjoitellaan näille keskustelufoorumeille.
[mutu] kerrotaan joku asia [/mutu]
Eihän me ihmiset mitään koneita olla, vielä ainaskaan. Mutta eihän sitä tiedä, varmaan 50 vuoden kuluttua kaikille lukijoille tulee Syntax Error silmiin jos joku sattuu kirjoittelemaan ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615