Näytti olevan kun tätä nintendopalstaa selailin niin kysymyksiä ties kuinka paljon, mutta suurin osa kuukausia sitten tehtyjä ja vastauksia ei ole tullut kuukausiin..
Herätetäänpä taas vähän ihmisiä ja kertokaa mielipiteitänne nes & snes peleistä..
Mitä pelejä ja minkälaisia pelejä tykkäsitte/tykkäättee enimmäkseen pelata? (tasohyppely, rpg, toiminta, urheilu jne)
Mitkä ovat mielestänne 3 parasta peliä (nes tai/ja snes) peleistä?
nes&snes peleistä..
4
281
Vastaukset
- MrMario
Kaikki SMB:t (mitä olen pelannut) ovat hyviä. Ja TLoZ:ALttP on hyvä. NESin Zeldoista en niinkään tykkää...
- ujuhyhgtyui
Mitähh???? Siis kaikki ZELDAT on huppuja.
Nii, juu, et osaa pelata nessin ZELDOJA. Juupa juu.
- MASTER-88
Nes
1 Jackal
2 Legend of zelda
3 Castlevania
Snes
1 Super castlevania
2 Yoshis island
3 Super Metroid
Juu Nes pelejähän ei ole tullut pelattua, sitten kun emulaattori ei ole ollut oikein kunnossa eikä oma Nes ole ollut toiminassa vuosiin, Snessiä tuli pelattua tuossa taas viikolla, ja nyt vaihteeksi Yoshis islandia joka on myös gba:lla. Yoshis island on kiva peli ja olen suunitellut speedrunnausta siihen, pelissähän on paljon speed trickejä, toisin kuin monessa muussa Mario pelissä. Vaikka enhän yleensä speedrunnaa Mario pelejä. - mnää mnää
pidän IHAN SAIRAASTI naurettavista peleistä. Niiden parissa viettää mukavasti aikaa, myös helpohkot pelit mutta ei liian helpot, vähän keskivaikean paikkeilla ovat myös hyviä. Vaikeat pelit on ihan p*rseestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293