Kauanko vauvat itkevät?

hermo menee

Naapurissa on 7-8 kk vanha vauva, joka on nyt huutanut 3,5 kuukautta ja varsinkin öisin.

Kauanko tätä helvettiä kestää? Meillä alkaa mennä hermot, ei meinaa jaksaa enää töissä käydä valvomisen takia. Korvatulpista ei ole sanattavammin apua, kun sitten heräilee koko yön, että onko kello jo soinut.

Eikö sitä vauvaa voisi viedä huutamaan sellaiseen huoneeseen, missä ei seinän takana ole kenenkään naapurin makuuhuonetta?

9

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetti

Voi vali vali. Ei sitä vauvan itkua voi määrätä ja komentaa että olisi hiljaa. Jos ootte niin helvetin väsyneitä, menkää itse sinne toiseen huoneeseen nukkumaan. Ärsyttää suunnattomasti tuollaiset valittajat ja nuon pienestä "ongelmasta". Ajattelisitte vauvan vanhempia, ei heilläkään helppoa aina ole. Tai muuttakaa jonnekin korpeen, missä ei kuulu mitään elämän ääniä!!!!!

• 9kk

olen aivan samaa mieltä..miettisit tosiaan miltä vauvan vanhemmista mahtaa tuntua...he eivät sille mitään voi ja varmaan ärsyttää vielä enemmän että joku jaksaa siitä napista!!!järki hoi!!!!!

• kokemusta on

Meillä se alkoi helpottamaan vuoden iässä suurinpiirtein. Onneksi meillä naapurit tarjosivat apuaan, tosin tiesivät myös, että lapsen itkuisuus johtui seikasta, jolle ei oikein mitään voitu tehdä. Ilman naapureita en olisi varmaan itse ihan järjissäni edes selvinnyt tuosta ajasta. Ei ne ole sen lapsen vanhempienkaan korvat paperista, melkein voisin väittää, että olisivat valmiit vaikka mihin, kunhan lapsi oppisi olemaan yöt itkemättä.

Voi olla myös, että toista vauvaa ei ihan heti perään tule sinne itkemään, oli sen verran helvetillisiä aikoja, ettei meillä ainakaan vauvakuume iskenyt.

Kun se olisikin niin helppoa, että veisi pampers paketin, niin kuin mainoksessa tapahtui.

• itsekin

Itselläsi ei varmaan ole lapsia kun et ymmärrä. Ei kukaan uhalla itke tai huudata lasta. Mene itseesi ja hanki apua. Olet ollut lapsi itsekin, muista se aina. Mutta lisäksi olet lapsellinen.

• hermo menee

ole lapsia eikä tule. Se ollaan päätetty (jo ennen tätä episodia).

Ihmetyttää vaan täällä hyökkäävä asenne, kun koitin ottaa selvää, kauanko ne huutavat. Kun olen sellaista kuullut, että vuoden iässä helpottaisi. Vastauksista päätellen täällä on vain katkeria ja väsyneitä äitejä, joilta on mennyt paitsi yöunet, myös vapaus!

• kiukuttaa
        hermo menee kirjoitti:

ole lapsia eikä tule. Se ollaan päätetty (jo ennen tätä episodia).

Ihmetyttää vaan täällä hyökkäävä asenne, kun koitin ottaa selvää, kauanko ne huutavat. Kun olen sellaista kuullut, että vuoden iässä helpottaisi. Vastauksista päätellen täällä on vain katkeria ja väsyneitä äitejä, joilta on mennyt paitsi yöunet, myös vapaus!

en oo mitenkään katkera tai väsynyt,meillä nukutaan yöt hyvin ilman huutoa..mutta joo,äiti olen kuitenkin...ihmettelet hyökkäävää asennetta,mutta lueppa sun ensimmäinen viesti uudestaan ja mieti oliko se sellainen,johon odotat ystävällistä vastausta...onneksi et haluakaan lapsia tuolla asenteella...

• ....

hih..:) kiva viesti, ihan asiallinen muista kommenteista huolimatta. Itsellänikin on 2kk vanha vauva ja yöllä joutuu heräilemään välillä kerran ja välillä 2 kertaa. Alakerrassa on vauva ja myös alakertalaisen naapurissa vauva, ihmettelen et miten nää muut naapurit kestää kun välillä 3 vauvaa huutaa yöllä. Mut eihän sille minkään voi ja onneksi sitä ei nyt ihan kymmentä vuotta kestä..:)

• asua kerrostalossa!

Meillä maalla ei naapurin metelit haittaa!

• pakko olla in

Kuka idiootti nyt tänne viitsii tulla valittamaan jos naapurin mukula huutaa?
      Painu tonne naapurit palstalle valittamaan kamalaa kohtaloas.
      Kyllähän se kurjaa kuunneltavaa on kun lapsi huutaa, itellä alakerrassa asu kerran koliikki tapaus joka tosiaan huusi 3 kk.
      Mutta minkäpä sille voi, ei yhtään mitään.
      Pistät ne tulpat korviis ja laitat kellon suoraan tyynyn alle herättämään niin varmaan kyllä kuulet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3425
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3167
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      2999
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2829
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2328
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1999
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1944
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1859
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1849
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1739
    Aihe