Mikä mua vaivaa...

lepakko

Elän onnellisesti avoliitossa naiseni kanssa jo viidettä vuotta. Ihan oikeasti elämämme on onnellista, eikä suhteestamme puutu mitään. Seksikin on edelleen ihanaa... Mutta mikä mulla nyt on? Eräs mies, joka ei tiedä mun elävän naisen kanssa, on osoittanut kiinnostusta mua kohtaan ja on sekoittanut mun ajatukset ihan kokonaan... eilen jo ajattelin miltä rakastelu hänen kanssaan tuntuisi,HUH! Nuorempana elin pitkään miehen kanssa, kunnes löysin lesbouteni ja hylkäsin miehet (ne ei kiinnostaneet eikä kiihottaneet seksuaalisesti mitenkään), mutta mikä mä nyt sitten oikein olenkaan?! Taidan olla ihan sekaisin - APUA!

5

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä

olla BI!
      Mutta on häpeä olla petollinen,eli pystyisitkö keskustelemaan naisesi kanssa "kriisistäsi" ilman että suhteenne joutuu kriisiin?
      Ymmärrettävästi olet sekaisin,kuullostaa julmalta ihastua mieheen seksuaalisesti,ollessasi onnellisesti avoliitossa naiseen.
      Bi-naiset tuolla toisaalla taivastelevat samaa,ihana mies mutta kun se nainen...nam.
      Tolkutetaan sulle samaa,haaveile mutta älä alennu pettämään/kokeilemaan,rakkaus kai se voittaa seksuaaliset himot?

• sanos ny

vaa sille rouvalles, jotta äijät himottaa..

rehellisyys maan perii

• -LPM_

Mitäs tekisit, jos ihastuisit samalla tavalla toiseen naiseen ?

• Ota neuvosta vaari vaan elä...

MOT: lesbo voikin olla bisse, bisse voi olla hetero ja ja ja. Variaatioita riittää. Tärkeintä on se, ettei ala elämään kaksoiselämää. Älä riko rakentamaasi kuviota kevytmielisesti älkä ala pettämään toista. Tunteet eivät voi ketään loukata, koska sinä et tietoisesti synnytä tunteitasi. Tekosi ovat harkittuja tai ainakin toivottavaa olisi, että ihminen harkitsisi tekonsa ja ottaisi niistä vastuun. Tekojen tulee olla siis päivänvaloa kestäviä.

• lesboxx

niin tai sitten sulla vaan biologinen kello tikittää..jos vaan haluat lapsen sen kans.näin on muutamilla l-tuttuilla käynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe