Nizza tuntematon vyöhyke???

????

Eikö kukaan tosiaan osaa auttaa???

Nizzaan toukokuun lopulla ja vinkkejä kaivataan:rannat, aktiviteetit, ravintolat, yökerhot, diskot jne. Ikää meillä 35-40 vuotta ja miesporukka. Kiitos jo etukäteen!!!

3

3208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen käynyt

      Kukaan ei varmaan jaksa vastata tuohon pitkälti sen vuoksi, että koko Nizza on kuorrutettu juuri tuon tyyppisillä viihdykkeillä. Sitä on kaikille ja kaikkialla aivan mieltymyksen ja hintatason mukaan. Et voi välttyä löytämästä teille mieluisaa paikkaa jos vain kävelette hieman ympäri "kylää". Rantaakin on kilometreittäin ja siihen törmää 100% varmuudella.

    • Daisy

      Olin 4 päivän lomalla Nizzassa huhtikuussa ja on tosi kiva paikka. Rantaa riittää n.6 kilometrin verran ja rantatiellä kuljeskeli kaikenlaista porukkaa: niin hölkkääjiä kuin rulliksilla kulkijoita muiden seassa. Katukahviloita vieri vieressä, paitsi ehkä tuolla rantakadulla, jossa hinnat korkeammat kuin kaupungin muulla alueella. Keskustan raitiotietyömaa oli ainoa miinus. Rue Massena oli sekä mainio ostoskatu että täynnä hyviä ruoka- ja muita ravitsemuspaikkoja. Näin siellä poikkikadulla yhden yökerhon kyltinkin, mutten käynyt tutkailemassa paikkaa.

      Miehet komeita ja naiset chick!

    • njassaman

      Nizza ei ole mikään erityinen bailupaikka. Onhan siellä paljon ravintoloita etenkin parilla kävelykadulla, mutta pääpaino on ruokailussa ja viinin juomisessa. Silmiini ei sattunut ainoatakaan discon tyyppistä menomestaa, mutta kyllä niitä siellä varmaan jossain on. Meno on kaiken kaikkiaan varsin hillittyä.

      Suosittelen drinkkiä Hotelli Negrescon baarissa. Sinne voi mennä ihan ohikulkijana, kun asu on siisti. Hotellin aulaa saa katsella ihan rauhassa. Drinkit ovat kyllä järjettömän kalliita, mutta hotelli on Euroopan komeimpia eli älkää pihistelkö.

      Ranta on upea. Muistakaa varoa n. klo 16 maissa yhtäkkiä nousevaa aallokkoa. Älkää makailko aivan rannassa. Joka päivä käy sama ilmiö. Yhtäkkiä tulee muutama korkea aalto ja ne nielaisevat kymmenien ihmisten tavarat.

      Ravintoloista on ehdottomasti paras hinta/laatu-suhde ravintolassa De Gesu erään kirkon kupeessa. Jos juotte viiniä niin tilatkaa roseeta, koska se on todella hyvää tuolla seudulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2308
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1555
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1326
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1255
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1162
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1089
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      948
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      909
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      789
    Aihe