Koulun vessassa...

Kiimanen pikku huora

oli tavallinen koulu päivä ja oleskelin välitunnilla koulun käytävässä...vastaan tuli vuotta vanhempi mies, jonka kanssa minulla oli ollut silmäpeliä jo jonkun aikaa... Olin kiinnostunut hänestä todella ja aina kun hän käveli ohitseni tunsin sähköä ilmassa...
Tällä kertaa hän ei kävellytkään ohitseni vaan pysähtyi kohdalleni. -Moi! mä oon Kalle!, hän sanoi...-moi...mä oon Heidi, sanoin...-tiedän, Kalle vastasi. Ihmettelin mistä hän tietää nimeni, mutta kyllä minäkin olin saanut selville hänen nimensä. Hän pyysi minua kahville, sillä hänellä oli hyppytunti. Vastasin että voinhan minä tulla sillä minullakin oli vapaata. Lähdimme koulumme läheiseen kuppilaan. Tilasimme kahvit ja kalle herrasmiehenä halusi maksaa.. en voinut estää häntä... Joimme kahvit ja lähdimme takaisin koulua päin. Polttelimme tupakit matkan varrella ja kysyin missä hänellä on seuraava tunti. selvisi että meillä on viereisissä luokissa.
Olimme jo lähellä luokkia kun sanoin että hän voi mennä jo tunnille sillä minun täytyy käydä vessassa vielä. Kalle sanoi menevänsä ja kiitti seurasta. Menin vessaan tarpeilleni ja mietin kuinka monta kertaa kuppilassa katseemme kohtasi ja minä punastuin.
Kuulin että oveen koputettiin. vedin vessanpöntön ja laitoin housut takaisin jalkaan. aukaisin oven ja sisään tuli kalle joka suuteli huuliani kiihkeästi. En voinut olla vastaamatta suudelmaan sillä tästähän minä uneksin joka yö..=)
Jatkoimme suutelua vähän aikaa ja Kalle sanoi laittavansa oven lukkoon ettei kukaan yllätä meitä. Sitten Kalle riisui paitani päältä ja onneksi olin laittanut päälleni uudet push-up rintaliivit joissa rintani näyttivät upeimmilta kuin koskaan.
Kalle hieroi rintojani ja suuteli kaulaani ja riisuin häneltä housut jalasta. Alta paljastui boksereissa pullottava kyrpä valmiina kuin partiopoika. Kalle otti paitansa pois ja en ole koskaan nähnyt niin upeaa ylävartaloa. Niitä lihaksia ja vähäistä karvoitusta.
Hetken päästä minulta lähti housut jalastani ja uudet hienot srting-alushousuni (jotka sopivat rintaliivieni kanssa) olivat jo kiimaisesta eritteestä märät. Kalle riisui alusvaatteeni ja käski istumaan vessanpöntölle. Tottelin kiimaisena ja Kalle aloitti vittuni nuolemisen.
Kalle työnsi pari sormea syvälle vittuuni ja nuoli ketterästi klitoristani. Huohotin lujaa ja pyysin lisää, mutta kalle lopetti. Ymmärsin heti että oli vastapalveluksen aika.
Otin kalun suuhuni ja imin terskan päätä sievästi ja rauhallisesti. Sitten otin patukan niin syvälle suuhuni että oksennun refleksi ei ollut kaukana. Hiljalleen aloin nopeuttaa tahtiani ja imin kallen kalua lujalla voimalla, samalla hieroen palleja. Kalle alkoi jo voihkimaan ja käski lopettaa.
Kalle istui pöntölle ja painuin kovan kalun päälle sievästi ja aloin ratsastamaan kävely vauhtia. Kalle huusi RAVIA, RAVIA ja läpsi avokämmenellä kiinteille pakaroilleni. Aloin ratsastamaan nopeampaa tahtia ja tunsin kuinka kallen kivikova ja iso penis työntyi sisälleni täyttäen joka kolon emättimessäni. Orgasmi oli jo sentin päässä ja niin Kallellakin. Kalle otti pakaroistani kiinni hieman lujasti ja alkoi nostelemaan minua ylös alas laukan tahtiin. Huusin ja voihkin ja käskin nopeuttamaan tahtia. Aloin vielä hieromaan kädelläni klitoristani jotta orgasmi olisi suurempi kuin etnan purkautuminen. Kalle huusi niin kovaa että varmaan kaikki luokat jotka olivat samalla käytävällä vessan kanssa kuulivat saman minkä minä.
Kallen sperma syöksyi valon nopeudella märkään ja litisevään pimppiini ja tunsin kuinka lämmin sperma valui raostani jaloilleni. Kalle jatkoi vielä pumppaamista vähän aikaa ja tuli ulos minusta.
Menimme lattilalle istumaan hiestä märkinä suudellen toisiamme. Kalle kertoi että hänen on pakko mennä seuraavalle tunnille mutta lupasi että näemme sen jälkeen ja menemme hänen luokseen uudelle kahvikupposelle ja muistutti että suihkussakin pitää käydä.
Niinmenimme tunnille ja en muuta miettinytkään mitä tapahtuu kun pääsemme kallen kämpille...

7

13255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bloodline cutter

      minä ainakin pidin tästä. pidin kaluni lukiessa housuissa, mutta silti sain peltikalsarit. mieti siitä, kuinka paljon tästä tarinasta pidin. ;)

      • wau

        kiitti paljo....pitäsköhän alkaa kirjotta jotai toista tarinaa??


      • reetta
        wau kirjoitti:

        kiitti paljo....pitäsköhän alkaa kirjotta jotai toista tarinaa??

        tosi hyvä tarina


      • bloodline cutter
        wau kirjoitti:

        kiitti paljo....pitäsköhän alkaa kirjotta jotai toista tarinaa??

        kirjoita ihmeessä. varsinkin, jos niissä on noin paljon "potkua". ;)


    • ch ja jan

      oliko kiva

      • Violetty

        Mikset vaikka jatkas tätä...?!!! :)Se oli tosi hyvä, ja niittenhän piti vielä mennä sinne kämpille. Että jatkapa vielä siitä. *hymy*


    • hyvä huijjaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe