Anne, Sanna ja Johanna

Jaanasi

Oli kaunis keväinen päivä, aurinko paistoi ja lämpöasteita oli 6°C. Otollinen päivä lähteä kävelemään kevät jäälle. Siispä tuumasta toimeen, koska päivä oli lämmin laitoin kevyt toppahaalareiden alle vain punaiset rintsikat ja stringit. Ajoin autolla rantaan, jossa yleensä käydään kesäisin uimassa, ja jossa voi katsella naisten ihania muotoja. Lähdin kävelemään jäätä pitkin, ihana aurinkoinen ilma, rannoilta oli jo lumet sulaneet, aurinko lämmitti mukavasti.

Käveltyäni aikani menin istumaan erään saaren rantaan, nojailin kiveä vasten ja suljin silmäni ja annoin auringon lämmittää. Avasin hieman vetoketjua haalareista, että lämpö tulisi avonaiselle kaulalleni. Hätkähdin, kysymykseen ”Mitäs Anne täällä nautiskelee ?”, avasin silmäni ja näin Sannan tiukoissa hiihtohaalareissa sukset jalassa, hän oli hiihtolenkillä. ”Auringosta nautin, kun ei ole parempaakaan tarjolla tähän hätään” vastasin ja hymyilin Sannalle. Sanna otti sukset jalasta ja tuli viereeni, juttelimme niitä näitä yhteisitä kokemuksista. Katselin Sannan hyvinmuodokasta vartaloa, joka sai minut kiihottumaan. Jatkoimme juttelua ja joimme lämmintä mehua. Aikamme oltuamme minulle tuli pissahätä ja sanoin Sannalle: ”Täytyy käydä metsän puolella rakko tyhjentämässä”, kapusin kivien välistä puunjuurelle, varmistin että Sannalla oli näköyhteys minuun.

Vilkaisin Sannaan päin varmistaakseni, että hän katseli, riisuin haalarini nilkkoihini, kirkkaan punaiset alusvaatteeni sai Sannan tuijottamaan minua kiihottuneesti, pyöräytin peppuani ja laskin stringit nilkkoihin ja pyllistin Sannalle, ennenkuin kyykistyin ja pissasin. Puin hitaasti vaatteet takaisin minua kiihotti Sannan katselu, en vetänyt haalareiden vetoketjua kiinni. Menin Sannan luokse ja kysyin ”Piditkö näkemästäsi ?”. Sanna tuli lähemmäs ja työnsi kädet haalarin sisään ja suuteli minua kiihkeästi. Suutelimme ja koskettelimme toisiamme, takaa kuului ääni: ”Mitäs täällä tapahtuu ?”, takanamme seisoi Johanna hymyillen. Johanna oli minun ystävättäreni, pitkätukkainen muodokas blondi. Olin aina ihaillut hänen isoja kiinteitä rintojaan, mutta en ollut uskaltanut ehdottaa mitään ,olihan hän naimisissa, enkä tiennyt oliko hän kiinnostunut naisista. ” Haluaisitteko lähteä mökille olen laittanut ruokaa itselleni, mutta riittä siitä teillekin” Johanna sanoi ja hymyili. Katsoimme Sannan kanssa toisiamme ja molemmilla oli varmaan sama ajatus, joten vastasimme yhteen ääneen mennään vaan.

Mökki oli parin kilometrin kävely/hiihtomatkan päässä. Saavuimme mökille, mökki oli pieni mutta viihtyisä, yksi leveä parisänky parvi, takka ja saunarakennus oli erillään. menimme sisään. Ajattelin, että mitähän Johanna tuumaa, kun näkee että minulla ei ole kuin alusvaatteet alla. Riisuin haalarini ja ajattelin katsotaan, seisoin pikku housusillani eteisessä sanoin: ” En ollut ajatellut tulevani kylään, joten en laittanut päälleni muuta ” . ” Ei tässä muillakaan paljon enempää ole” Sanna hymyili ja riisui hiihtohaalariaan alta paljastui pyöreät paljaat rinnat ja pienet tanga alushousut. Johanna katseli meitä, katseesta ei tiennyt oliko hän kiihottunut vai järkyttynyt. Johanna meni riisuumaan hiihtohaalarinsa makuhuoneeseen. Menimme laittamaan Sannan kanssa lautasia pöytään, hymyilimme toisillemme. Johanna tuli makuuhuoneesta ja seisoi ovella vain pienet valkoiset stringit jalassa ja niissä näkyi kostea läikkä. Johannalla oli kiinteät D-kuppi rinnat ja ne heilui kauniisti hänen kävellessä. Hän sanoi suoraan:” Olen aina halunnut rakastella naisen kanssa, ja nyt olisi mahdollisuus kahden, mitäs sanotte ?”, vastasin Johannalle ” Olen aina halunnut rakastella kanssasi, mutten ole uskaltanut ehdottaa”. Menin Johannan luokse ja suutelin häntä. Kosketin hänen kiinteitä rintoja ja hänen nänninsä kovettui. Vinkkasin Sannalle, olisiko tässä alkupalamme, Sanna nyökkäsi ja korjasi lautaset pois pöydältä. Kaadoin Johannan pöydälle. Sanna alkoi suudella Johannaa, suulle ja kaulalle. Riisuin Johannan stringit pois alta paljastui ihana lähes paljaaksi ajettu ihana herkku. Vedin Johannan niin, että hänen pakarat oli pöydänreunan tasalla ja istahdin tuoliin hänen haarojen väliin. Avasin hänen reidet ja painoin kasvoni hänen pilluun. Johanna voihkaisi, aloitin nuolemaan hänen klitoristaan Johannan pylly pyöri villisti. Sanna oli riisunut tangansa ja noussut haja reisin Johannan kasvojen päälle. Johanna nuoli Sannaa, kiihottava näky. Sanna painoi päänsä myös Johannan pillulle, nuolimme yhdessä Johannaa ja suutelimme Sannan kanssa välillä. ”Onko sulla sauvaa ” kysyin Johannalta. ”Makuuhuoneen kaapissa ylähyllyllä” Johanna voihkaisi. Menin hakemaan, hyllyltä löytyi oikea aarrekätkö, kullanvärinen hopeanvärinen ja mahtavan kullin kokoinen sauva. ”Tulkaa tänne” huusin makuuhuoneesta. Johanna ja Sanna tulivat ja istahtivat sängylle. Leikittelin sauvoilla imin kullinmuotoista sauvaa, kuin oikeaa, työntelin kullanväristä samalla märkään pimpsaani. Johanna ja Sanna suutelivat ja koskettelivat toistensa herkkuja. Annoin Johannalle kullanvärisen ja Sannalle hopeanvärisen. ” Mennään rakkaudenkolmioon” sanoin ja sanna tiesi heti mistä oli kysymys. Asetuimme sängylle kolmioon, painoin pääni Johanna haaroihin aloin nuolla, Sanna tarjoili pilluaan Johannan nuoltavaksi ja alkoi nuolla minua. Makasimme sängyllä kolmiossa, toistemme nuoltavana, työntelimme sauvaa toistemme märkiin vakoihimme. Olin aivan kiimassa ja orgasmi oli tulossa. Sain valtavan orgasmin ja Sanna ja Johanna saivat melkein heti perään. Makasimme voipuneina sängyllä

2

7285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe