Olin tänään normaalisti nuorten chatissa rupesin juttelemaan sefulle ihan normaalisti sitten lensin huoneesta ulos ja sain bannit.Enkä mielestäni käyttäytynyt asiattomasti en tajua painoiko sefu väärää nappia? aika törkeää antaa bannit ilman järkevää syytä.
En tajua...
8
993
Vastaukset
- Töppis.
Sefut eivät vahingossa banneja anna. Se vaatii ihan oman näppäimistöltä annettavan komennon jonka perään heidän pitää KIRJOITTAA nimimerkkisi.
- Tieto on valttia
Bannatun nimimerkkiä ei kirjoiteta,kun syötetään bannauskomento.
- Töppis.
Tieto on valttia kirjoitti:
Bannatun nimimerkkiä ei kirjoiteta,kun syötetään bannauskomento.
/ipban nimimerkki
- Töppis.
Töppis. kirjoitti:
/ipban nimimerkki
Tai noin minä sen tekisin, eli näppikseltä (kuten kaiken muunkin).
Vois kai sen tehdä valitsemalla nikki listasta ja kirjoittaa tuo.. en oo tullut ajatelleeksi.
- ...monivalinta...
...ollu syynä?
kun noita massamuteja tulee niin miksei sitten voisi mahollista olla että monta tyyppiä bannataan samaan aikaan? Siis varmasti vahinko ollut kyseessä
ainakin näin uskoisin- Töppis.
Bannin pitäisi olla se VIIMEINEN keino, jos mikään muu ei saa häirikköä pysymään kurissa.
Lisäksi bannauksen syyksi ei voi hyväksyä mitään muuta kuin todellista häiriköintiä (varmaan ymmärrät mitä vaikutuksia bannauksella voi olla myös täysin asiaankuulumattomille).
Herkkäsormisia riittää, siksi varsinkin rekattujen bannauksesta pitäisi mielestäni aina antaa selitys ainakin pyydettäessä. - kokija
Töppis. kirjoitti:
Bannin pitäisi olla se VIIMEINEN keino, jos mikään muu ei saa häirikköä pysymään kurissa.
Lisäksi bannauksen syyksi ei voi hyväksyä mitään muuta kuin todellista häiriköintiä (varmaan ymmärrät mitä vaikutuksia bannauksella voi olla myös täysin asiaankuulumattomille).
Herkkäsormisia riittää, siksi varsinkin rekattujen bannauksesta pitäisi mielestäni aina antaa selitys ainakin pyydettäessä.anna yksiselitteinen raja tahallisen ja tahattoman häiriköinnin tunnistamiseksi. Kerro myös missä on raja jolloin saa hiljentää ja millon ei.
Olisi myös mukevaa tietää miksi vain rekatujen banneista pitäis antaa selitys? Voios kyssyy myös että pitääkö todella edes kertoo syitä koska ohan banniin johtavia syitä jo käsitelty ala-asteilla, so. opastusta, hiljennystä ja potkuja pellolle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483