elikkä taas apua tarvitseville kyseisissä peleissä,jotka ovat otsikossa.viimeksi sama tuli täyteen niin ajattelin tehdä uuden
taas apua tarvitseville XD.COLOSS,FR,EME...
14
769
Vastaukset
- Dark-Entei
Voin vaihtaa Colosseumis Pokemoneja rubyyn/ saphireen ja voiks Ho-oh:in vaihtaa Rubyyn / Saphireen??
- rarelatias
voit vaihtaa pokemoneja Colosseumilta muille peleille,kun olet läpäissyt Colosseumin ja Rubyyn ja Saphireen voi vaihtaa,kun olet läpäissyt Elite Fourin.
Ho-ohin voi vaihtaa molemmille peleille,mutta sinulla pitää olla GC-GBA adapter.
- EVO9
mun pitäis päästä SNORLAKSIN läpi, mutta se nukkuu mistä mä löydän sille pokefluten? mä kuulin, että radioon sais jonkun pokeflute piisin. mä oon ainakin vuoden jurnuttanut tässä. bliis auttakaa mua
- EVO9
täs on nyt kyseessä pokemon gold versio
pliis auttakaa!!!!!!!!!!!- rarelatias
goldia en omista,omistan vain pelit jotka olivat lueteltuna viestissäni.
- Dark-Entei
rarelatias kirjoitti:
goldia en omista,omistan vain pelit jotka olivat lueteltuna viestissäni.
Niin siis oon menny rubys elite fourin mut sitku menen sinne vaihtamis (colosseumis) paikkaan niin se sanoo et se ei oo viel valmis et mitä mun pitää tehä!!!!?=!!!
- rarelatias
Dark-Entei kirjoitti:
Niin siis oon menny rubys elite fourin mut sitku menen sinne vaihtamis (colosseumis) paikkaan niin se sanoo et se ei oo viel valmis et mitä mun pitää tehä!!!!?=!!!
sun pitää olla läpäissy Colosseum ja sun PITÄÄ olla savettanu pok-centeriin rubyssa
- EVO9
rarelatias kirjoitti:
sun pitää olla läpäissy Colosseum ja sun PITÄÄ olla savettanu pok-centeriin rubyssa
mikä peli tossa on kyseessä
- Windy
EVO9 kirjoitti:
mikä peli tossa on kyseessä
Evo.. jospas kävisit osoitteessa
www.geocities.com/seikkailu128
ja lukisit gold&silver läpipeluu oppaan..
- mario man
ku oot ekan kerran emeraldis nähny latias-latiosin niin voiko sen nähdä jostain sen jälkee esim pokenavist tai jostai
- rarelatias
en ole varma,sä et kai voi löytää sitä vapaana vahingossa.Sun pitää mennä sinne saarelle
- peikkomuumi
FireRedissä. MIten saa avaimen blainin salille.
- rarelatias
...Mansionista
- EVO 9
mistä saan sorlaxii tarvittavan pokeflute soittarin, se ois tosi hyvä apu jos joku vaivautuis sen verran AUTTAA (pokemon gold)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872