Ihmetyttää, kun artistit/bändit nykyisin oikein huutaa faneilleen että "promoakaa meitä kaikissa mahdollisissa paikoissa!".
Tässä ote http://www.jonna.fi :stä (Diary-osiosta):
"Nyt sit sellanen uutinen kaikille, että SUOMESSA TÄÄ JONNA ARTISTIN MYYMINEN ON MAHDOTONTA!!! Uskokaa tai älkää, mut mie meinaan menettää itte toivon jo tähän hommaan. Jos siellä on ihmisiä, jotka on sitä mieltä et mua tarvitaan täällä ni oikeesti käykää toivomassa mua joka paikassa jooko! Lehtiin pyytäkää et ne tekis musta juttua, radiossa toivokaa biisiä ja videoo mtv:llä ja voicella ja tv-ohjelmiin kans voi jättää toiveita artistivieraista. Media nimittäin väittää ettei kukaan haluu kuullakaan musta. Nyyh. Eli nyt kaikki voimat esiin!! Yksin en tähän pysty! ;)"
Ei voisi uskoa todeksi. Luulisi, että jos hyvää matskua on syntynyt, tapahtuu artistin menestyminen omalla painollaan, eikä lentolehtisten avulla.
Fanien "hyväksikäyttö"
säälitttävää
2
476
Vastaukset
- erkki24
- ihan oikeesti
Tosi outo vetoomus minusta ainakin. Siis olen oikeasti vähän hämmentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867