Alan olla jo hieman epätoivoinen noiden kuristuksien suhteen - en ole löytänyt niitä mistään! Kaasarin kannessa oli muovinen tappi (ei messinkistä), variaattorissa ei takuuhuollon mukaan ollut prikkaa, CDI-boksissa ei ollut neljännessä paikassa mitään, eikä muuallakaan ylimääräisiä lenkkejä, kaasuläpän aukeamista rajoittavaa ruuvia ei ollut, ei pakoputken alkukäyrässä prikkaa, ja imukurkku oli normaalin kokoinen. Suoralla menee korkeintaan 55 km/h, alamäessä olen saanut huudattamalla 70 km/h.
Onko kellään tätä skootteria? Monella -04 mallin omistajalla on ollut ainoastaan CDI-boksin rajoitin - löysin tästä rajoittimesta kuviakin tanskalaisilta sivuilta, mutta minulla sitä ei vain löytynyt.
Kinroad Windbell -05 kuristukset?
4
957
Vastaukset
- ennen
Kuristin oli ennen 15v sitten pakoputken alussa oleva supistin-rengas . poraa se pois.
- mun kaverilla
on kans windbell ja ollaan otettu siitä kaasarin tappi pois ja siinä on kai variaattorin prikka ja se ilmanputsarin pölynimurinletku, jota vissiin ei kantti kummiskaa repiä vek... ja on se kai putkestakin kuristettu... laita powerfilter ja metrakit mk tehari niin pääset ainakin ton 70 tasasella :)
- skootteri...
esim. Aprilia SR 50 ditech.
Prikka pois ja kulkee vähintään 75km/h.
Ei tarvii tuskailla ja rahoja menettää turhaan.
Laatu maksaa....
NIIN SE VAAN ON............... - Kinroad
...koska omistan samanlaisen ja kiinnostais tietää missä oli kuristettu ja mitä.
Oletko muuten ostanut mopon Kone-Glanssilta vaiko jostain muualta.
Siksi vaan kyselen kun ei Glanssilta ketään vastaa puheluihin eikä sähköposteihin ja pitäis varaosia saada jostain. Ajattelin että onko muitakin jotka ovat myyneet Kinroad merkillä näitä kiinan ihmeitä.
T:Stefi [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872