moiks kaikki..millo mun penis oikee alkaa kasvaa ku se on nyt 10 senttii ku seisoo...oon jo 14..;((
pienen pikkkuruinen
4
1110
Vastaukset
- fds
Olet JO 14 vuotias? Anna mun kaikki kestää..
- ImmortalButterfly
10 cm on tuossa iässä jo todella hyvä!Sitäpaitsi se että tytöt tykkäävät isoista munista on täyttä harhaluuloa...ja murrosiän kannalta tuo on ihan normaali pituus.Peniksesi kasvaa vielä,14 vuotias on vasta murrosiän alkuvaiheilla! :D 15 cm on täysi ikäiseltä mieheltäkin jo pitkä,ja luultavasti sinulla kasvaa vielä ainakin kolmisen senttiä!Älä ole huolissasi :)
- teemu 15
joo, sulla on ihan saman kokoinen ku mulla.
oon jo 15v. ja levossa on 6cm, kun seisoo 10cm...
ja karvoja on ihan pikkasen.
joten sulla on ihan sopiva. - kiitti
teemu 15 kirjoitti:
joo, sulla on ihan saman kokoinen ku mulla.
oon jo 15v. ja levossa on 6cm, kun seisoo 10cm...
ja karvoja on ihan pikkasen.
joten sulla on ihan sopiva.toi helpotti tosi paljon!!:):)en tunne itteäni enää epänormaaliks..;);)kiitos kiitos kiitos..;);)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057