Hinta...

...

Paljon olisitte valmiita maksamaan 2 rotuisesta koiranpennusta?

16

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nannuska

yleensähän moni sellaisita perii 100 ekeä.. minä olen valmis maksamaan jotain 50 ekeä korkeintaa.

• paljonkin

Kyllähän siitä muutaman saturaisen voisi maksaa. Saman kuin puhtaastakin. Ei se, että koira on yksirotuinen, tuo sille mitään lisäarvoa minun silmissäni.

• kjlahdlksdhflkj

maksoin omastani 4v sitten 300e, sain kasvattajalta vanhempien papereista kopiot ja näin heidät. Maksaisin enemmänkin, jos tosissaan mix minua miellyttäisi.

• maksoin

200€ ja onkin kunnon sekoitus, kaikkea sekaisin..
      Mutta mamman rakas on kyllä ja ollut täysin terve!

• olisi ......

puhtaasti vahinkopentu,niin 100e,jos tahallaan teetetty,en mitään,sillä en tue tehtailua.

• tehtailua

• tehtailua kirjoitti:

Sekarotuisten kasvatus ei ole tehtailua. Se on paljon hyväksyttävämpää toimintaa kun puhtaiden pennutus, koska sekarotuiset ovat terveempiä.

http://www.koiranjalostus.fi/sekarotu.html

Tähän on pakko sanoa että, tuohon et usko itekkään, niin tyhmä ei kukaan voi oikeasti olla.

• kannata
        Sikra kirjoitti:

Tähän on pakko sanoa että, tuohon et usko itekkään, niin tyhmä ei kukaan voi oikeasti olla.

Asiantuntijat näkyvät uskovan. Jos sinulla on vakuuttavampaa näyttöä, niin voinet kumota nuo tutkimustulokset. Näyttöä odotellen.

• kannata kirjoitti:

Asiantuntijat näkyvät uskovan. Jos sinulla on vakuuttavampaa näyttöä, niin voinet kumota nuo tutkimustulokset. Näyttöä odotellen.

Kovasti suppea on tuo tutkimustulos.

• asiantuntijat
        kannata kirjoitti:

missä tuossa linkissä olivat lonkka ja kyynärkuvaustulokset,silmäpeilaustulokset,allergia ja syöpätilastot ym?

• aina tehtailua
        tehtailua kirjoitti:

Sekarotuisten kasvatus ei ole tehtailua. Se on paljon hyväksyttävämpää toimintaa kun puhtaiden pennutus, koska sekarotuiset ovat terveempiä.

http://www.koiranjalostus.fi/sekarotu.html

ja sitä en tue.

• jukkeli
        aina tehtailua kirjoitti:

ja sitä en tue.

Olipa hyvin perusteltu kannanotto. :-))

• vanhemmista
        jukkeli kirjoitti:

Olipa hyvin perusteltu kannanotto. :-))

huvin vuoksi,vain koiramäärän lisäämiseksi teetetty,kovalla hinnalla myytävä pentue on tehtailua.

• seropia...

...kuin eläinsuojeluyhdistyksen kautta.

En tue tehtailijoita!

• Koirakko

Aikuisesta koirasta maksoin kulut 70e aikoinaan, kun meille otin. Edellisestä seropiherrasta en maksanut mitään. Rotukoirastakaan en ole valmis pulittamaan tonnitolkulla. Joku tolkku näihin koiran hinta-asioihin on saatava. Tärkeämpää olisi, että rahaa kulutettaisiin koiran terveyteen, varusteisiin ja siihen itse koiran elämään. Sekin maksaa. Ruoka ei kävele itsekseen koirankaan nenän alle.

• niki

maksaisin korkeintaan 200euroa! Järjetöntä kun jotkut on niin rahan ahneita että pyytää ihan sairaasti! Ite jos pennut teetän sekarotuisellani (mikä on harkinnassa)niin korkeintaan 200 euroa pyydän pennusta,vähemmänkin! Koska se on musta vaan niin saatanan rahanahnetta pyytää enenmpää. Uskon että hyvä koti löytyy vaikka ei pentu maksaiskaan niin paljon! Ja sitten jää rahaa enempi vaikka ruokaan,leikkikaluihin yms!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe