Kuinka paljon se red alerd elikkä C&C maksaa pelkkä se red alert 2 ja mistä kaupoista saa kun en oo nähny niitä enää missään... vai myydäänkö niitä enää
red alert 2
5
364
Vastaukset
- jermu
kay vaik eka kattooo tiltin kaupoist.... ja sit muist kaupoist esim cm, kodi anttila,euromarket jne..... hinnast ei oo hajuu mut kait se joku parin kympi kieppeil on, tai niin mä ainaki luulisi....
- eetu
Mulla ois yks kappale ihan myytäväksi asti. Lähtee vitosella, jos haet lappeen Rannasta.
- typy133333333333333
öö missä se lappeen ranta oikeen on heeheh mä asun liepeellä joten osaatko päätellä montako kilsaa on lappeen rantaan ja onko naarmuja tai muita semmoisia peliin haitallisia juttui....
- typy133333333333333
mikä versio
- Sakhuu
Moi!
Kannaattaa odottaa vähän aikaa. EA eli Electronic Art on ilmoittanut, että tulee ihan uus virallinen C&C. Mikrobitissä oli asiasta jotain. Ilmestyisi kuulemma 2007 aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025