Digiboxini signaali on 0. Kanavia ei löydy. Kerrostalo, eikä kaapeli. Simppelistä asiasta kysyn.
Tavallinen antennipistokkeeseen liityettävä johto mietityttää. Tuleeko johdon metallinen suojakuori kuoria ja "maadoittaa" itse liittimen runkoon, kuparinen sisäjohdin menee tietysti siihen yhteen ruuviliitokseen. Oletan että johto kuoritaan muutenkin kuin sisäjohtimen osalta. Kyseessä on siis se tavallinen tv:seen liitettävä valkoinen antennijohto.
Tavallinen antennijohto
4
6497
Vastaukset
- Okaro
Mitään ei kuorita, vaan kosketin laitetaan sellaisenaan antennirasiassa olevaan pistokkeeseen.
Antennirasian sisälle sinulla ei ole mitään asiaa! - oikeassa
Okaro ei nyt tainnut ymmärtää kysymystäsi lainkaan.
Olet aivan oikeassa, juuri noin se menee. Koaksiaalisen antennikaapelin suojavaippa tulee olla kosketuksissa liittimen runkoon. Olet ilmeisestikin väsäämässä antennijohtoa itse? Kannattaa olla huolellinen vaipan säikeiden kanssa, jotta eivät vahingossa jää kosketuksiin sisäjohtimen kanssa.- Simpp...
Kiitos. Luulen, että signaalini on vain poikki, häiriöinen tai heikko.
- tepi88
talonne antenni ei ole vielä digi kelpoinen, siis liian vanha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088