Mitä hittoa?

Oikea hen_

Kuka helvetti haluaa pilailla kustannuksellani?
Kun oli noi Summerin tarina osa 3,4,5..Nii en ole kirjoittanu niitä vaik siin luki hen_

Minä olen se oikea Summerin tarinoiden kirjoittaja.

11

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea hen_

No einyt sentään se olin mä oikeesti.

• hen_

Oikeest!

• Joku vaan.
        hen_ kirjoitti:

Oikeest!

Minä lopetan suosiolla.

• hen_
        Joku vaan. kirjoitti:

Minä lopetan suosiolla.

...

• hen_ kirjoitti:

...

Kannattaisiko rekisteröidä sun nimimerkki niin ei tulisi tällasia inhottavia "kiusaus" tapauksia?

• hen_
        eras_mj-fani kirjoitti:

Kannattaisiko rekisteröidä sun nimimerkki niin ei tulisi tällasia inhottavia "kiusaus" tapauksia?

Voisin tällä viikolla kyllä rekisteröityä.

• hen-
        hen_ kirjoitti:

Oikeest!

Niin onki tälläne piiku horo penikka ja olen myös ylpeä siitä...sit mä katon aina ooooceeeen ja mul on joka jakso kasetilla...koska meidän äitil ei oo varaa ostaa dvd soitinta et voitais ostaa ne tuotanto kaudet jotka on tehty vaa dvd:eelle eikä kasetille.tämäkin paska on kirjoitettu koulun paskalla tietokoneella koska mun äitil ei oo varaa omaan.

ps. mun äiti sanoo et köyhil ja horoil on parempi itseluottamus.

terveisin: hen_

• rrrrrrrrrrrrkkkk
        hen_ kirjoitti:

Voisin tällä viikolla kyllä rekisteröityä.

"Summerin" vitun horo....tyttö on kattonu vähä liikaa jotain o.c. ohjelmaa....pikku paskiainen...monta vuotta oikeen oot penikka?????

• Milkakuu

Suosittelen nimimerkin rekisteröimistä mahdollisimman nopeasti. Silloin kukaan ei voi pelleillä nimimerkilläsi.

• mitä vittua oikkeen leikit ...

"Summerin" vitun horo....tyttö on kattonu vähä liikaa jotain o.c. ohjelmaa....pikku paskiainen...monta vuotta oikeen oot penikka?????

• melliex

Kaikille niitä virheitä sattuu, eikä summerin nimen käyttö ole edes virhe. Vai etkö sen vertaa lue ylipäätään mitään kirjoja, että tietäisit monessa kirjassa olevan samoja nimiä? Ei ole kovin viisasta riehaantua, jos toinen käyttää simstarinassaan tuttua nimeä jostain sarjasta, niin tekevät monet muutkin. Kannatan kyllä itsekin itsekeksittyjä nimiä. :)

Minä olisin sinun mielestäsi "vitun horo", kun katson oc:tä... Ja luokitteletko sinä todella ihmiset sen mukaan, mitä he katsovat? Ja mitä väliä iällä on, tämähän on vain simspalsta? Henkinenikä täällä sen sijaan korostuu/tulee ilmi, niin kuin sinunkin tekstissäsi.^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe