Oletteko kanssani samaa mieltä?
http://www.powerpark.fi
Powerpark, Suomen viihtyisin huvipuisto!
8
3917
Vastaukset
- Näin on.
Kohta sinne ei pääse mistään kuin omalla autolla, tai seutubussilla mm. ehkä Vaasasta (pari vuoroa päivässä).
Muuten viihtyvyysasiasta voi olla montaa mieltä:
Esim. jospa vaikka asuisit siellä Härmässä...- ei ole Härmän vika, kun Vaa...
Vaasasta nyt ei pääse yhtään mihinkään muutenkaan. Pistoraiteen päässä oleva pahainen taantuva satama kaupunki.
- erit.lapsille
Mahtava paikka erityisesti lapsiperheille. Ei liian kallis, kuten muut vastaavat paikat
- Ohhoh
Kävin tässä taannoin niiden nettisivuilla ja päivän ranneke maksaa 27e. Onhan se kuitenkin paljon pienempi paikka (ainaki mun mielestä) kuin särkänniemet tai lintsit ja esim särkänniemen päiväranneke 29e.
- erit.lapsille
Ohhoh kirjoitti:
Kävin tässä taannoin niiden nettisivuilla ja päivän ranneke maksaa 27e. Onhan se kuitenkin paljon pienempi paikka (ainaki mun mielestä) kuin särkänniemet tai lintsit ja esim särkänniemen päiväranneke 29e.
Ranneketta ei kannata ostaa, vaan lipukkeita, jolloin hinta tulee halvemmaksi... Laskupäätä hyvä ihminen...
- kirkkaasti ohi
Ohhoh kirjoitti:
Nyt Åower Parkin uuden puuvuoristoradan ja muiden vempeleiden jälkeen mennyt jo kirkkaasti lintsistä ohi.
Lintsissä ei ole muuta kuin sen merimaailma enää plussaa ja aikuisten oikeesti UIT.
Särkänniemi sopii sellaisille mitkä etsii maksimaalisia päänsekoittajia on tornado, hurrigane ja half pipe, mutta entä sellaiset mitkä "ottaa sopivasti vatsan pohjasta" mutta naama ei ole "vihreä"? Koska Lintsille saadaan kunnon kartingradat, siinä se toinen syy mennä junnun kanssa päräyttämään tandemautolla Powerparkkiin. - Mieto
erit.lapsille kirjoitti:
Ranneketta ei kannata ostaa, vaan lipukkeita, jolloin hinta tulee halvemmaksi... Laskupäätä hyvä ihminen...
PowerParkissa on kuitenkin huomattavasti lyhyemmät jonot kuin esim. Särkänniemessä ja samoihin laitteisiin ehtii mennä useamman kerran. Toki Särkänniemessä on monenlaista muutakin, mutta huvipuistona PowerPark on parempi.
- samaa
mieltä ! upea ja siisti paikka, ostettiin lapsille rannekkeet ja haukkui kyllä hintansa, koko päivän kierrettiin laitteita ja toki useampaan kertaan :) luulen että jää lintsin reissu tekemättä ja matka kohdistuu ala-härmään ensi kesälläkin. Suosittelen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882