Powerpark, Suomen viihtyisin huvipuisto!

HeXa

8

3947

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

Kohta sinne ei pääse mistään kuin omalla autolla, tai seutubussilla mm. ehkä Vaasasta (pari vuoroa päivässä).
      Muuten viihtyvyysasiasta voi olla montaa mieltä:
      Esim. jospa vaikka asuisit siellä Härmässä...

• ei ole Härmän vika, kun Vaa...

Vaasasta nyt ei pääse yhtään mihinkään muutenkaan. Pistoraiteen päässä oleva pahainen taantuva satama kaupunki.

• erit.lapsille

Mahtava paikka erityisesti lapsiperheille. Ei liian kallis, kuten muut vastaavat paikat

• Ohhoh

Kävin tässä taannoin niiden nettisivuilla ja päivän ranneke maksaa 27e. Onhan se kuitenkin paljon pienempi paikka (ainaki mun mielestä) kuin särkänniemet tai lintsit ja esim särkänniemen päiväranneke 29e.

• erit.lapsille
        Ohhoh kirjoitti:

Kävin tässä taannoin niiden nettisivuilla ja päivän ranneke maksaa 27e. Onhan se kuitenkin paljon pienempi paikka (ainaki mun mielestä) kuin särkänniemet tai lintsit ja esim särkänniemen päiväranneke 29e.

Ranneketta ei kannata ostaa, vaan lipukkeita, jolloin hinta tulee halvemmaksi... Laskupäätä hyvä ihminen...

• kirkkaasti ohi
        Ohhoh kirjoitti:

Nyt Åower Parkin uuden puuvuoristoradan ja muiden vempeleiden jälkeen mennyt jo kirkkaasti lintsistä ohi.
        Lintsissä ei ole muuta kuin sen merimaailma enää plussaa ja aikuisten oikeesti UIT.
        Särkänniemi sopii sellaisille mitkä etsii maksimaalisia päänsekoittajia on tornado, hurrigane ja half pipe, mutta entä sellaiset mitkä "ottaa sopivasti vatsan pohjasta" mutta naama ei ole "vihreä"? Koska Lintsille saadaan kunnon kartingradat, siinä se toinen syy mennä junnun kanssa päräyttämään tandemautolla Powerparkkiin.

• Mieto
        erit.lapsille kirjoitti:

Ranneketta ei kannata ostaa, vaan lipukkeita, jolloin hinta tulee halvemmaksi... Laskupäätä hyvä ihminen...

PowerParkissa on kuitenkin huomattavasti lyhyemmät jonot kuin esim. Särkänniemessä ja samoihin laitteisiin ehtii mennä useamman kerran. Toki Särkänniemessä on monenlaista muutakin, mutta huvipuistona PowerPark on parempi.

• samaa

mieltä ! upea ja siisti paikka, ostettiin lapsille rannekkeet ja haukkui kyllä hintansa, koko päivän kierrettiin laitteita ja toki useampaan kertaan :) luulen että jää lintsin reissu tekemättä ja matka kohdistuu ala-härmään ensi kesälläkin. Suosittelen !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1708
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      16
      1574
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1393
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      303
      1317
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1258
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      975
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      845
    Aihe