Ufo-videot ovat monesti niin suttuisia, ettei niillä ole usein juuri senkään takia mitään todistusarvoa.
Nykyisen kuvankäsittelyohjelmien ansiosta hyvistä ja terävistäkään otoksista ei voi mennä enään takuuseen. Alla oleva video edustanee tätä ääripäätä? Onko joku nähnyt tämän otoksen jossakin?:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5296898302986372025&q=ufo
flying saucer
7
971
Vastaukset
- ole...
nähnyt...
- Tarkka kuva Vihdoinkin
Loppu oli parhain, siinä kuulu se siisti ääni. Oli aikamoinen video, sujahti kovaa vauhtia pois. Jos tuo oli aito, oli juuri tarkkaa kuvaa saatu. Tarkimpaa kuvaa mitä koskaan olen nähnyt ufo videoista. Perkule vietä, miten ne noin tarkan sai ^^.
- AVortac
Varsinkin loppu paljastaa sen feikiksi. Ja ne nolot "välkähdykset", jotka on hiton epäaidon näköisiä. Siinä lopussa ei oo motion blurria, UFO "ottaa vauhtia" (minkä hiton takia?? :)) ja se suhahdus kuulostaa hemmetin epäuskottavalta.
Jos toi ei oo feikki ni mä oon Californian keisari.
- Vortac
- sdi
En ole nähnyt. Huijaukselta vaikuttaa. Katselijat olivat ehdottomasti liian rauhallisia, lähes välinpitämättömiä.
- huijaustako
Milläs todistat huijaukseksi. Minä uskon otoksen olevan ehdottomasti aito. Lisäksi minä uskon mm. maailanrauhaa ja Joulupukkiin.
Ei kai edes tekijä kuvitellut jonkun oikeasti uskovan tohon. Aika köppänen. Lienee tarkoitettu huumoriksi. - tadd
huijaustako kirjoitti:
Milläs todistat huijaukseksi. Minä uskon otoksen olevan ehdottomasti aito. Lisäksi minä uskon mm. maailanrauhaa ja Joulupukkiin.
Ei kai edes tekijä kuvitellut jonkun oikeasti uskovan tohon. Aika köppänen. Lienee tarkoitettu huumoriksi.Pilanpäiten tehty, tietokonegrafiikkaa luultavasti.
Jaaha... Kameran takaa tuntuu kuuluvan saman miehen ääni, joka kuuluu myös täällä jokus jo esillä olleesta videopätkästä. Tämän pätkän linkki on tuossa alla ja otoshan on tunnettu huijaus:
http://video.google.com/videoplay?docid=7254510592854850786&q=ufo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328