Mikä avuksi juoksuaikaiselle nartullemme joka syö housunsa papereineen päivineen. Paperisuoja ei pysy hetkeäkään ja nyt nakerretaan jo itse housuja.
Koitimme kerran suihkuttaa etikkaa housuihin, mutta ei auta.
Koira syö housunsa?!
10
1440
Vastaukset
- eka juoksu
Galleriastasi katsottuna ei ole eka juoksu, miten yhtäkkiä ongelma on tullut?
pöksyt. Ei pelkkä juoksusuoja. Jotkut ovat itse ommelleet. Sellaiset haalarin tyyppiset. Ne pysyy päällä. Syömättömyys takuuta ei varmasti mihinkään pöksymalliin saada. Mutta jos haalarin mallinen ei saa pumpulia tai paperia erikseen veks. Jospa sitten jättäisi rauhaan.
mikään. Kokeiltu on. Luovu pöksyistä ja ota moppi käteen. Molempien hermot säilyy silloin.
Pääsee paljon vähemmällä =).- Mimm.u
Birjanna kirjoitti:
mikään. Kokeiltu on. Luovu pöksyistä ja ota moppi käteen. Molempien hermot säilyy silloin.
Pääsee paljon vähemmällä =).ei riittäisi moppailuun. Ja kun on tuo konttaava/kävelevä lapsikin niin siitä ei tule mitään. Mutta kiitos avusta kaikille. Näköjään ihan tuttu ongelma :).
Nuo paperit ei meilläkään säily, nyt olen keksinyt laittaa sinne housuun liimattavan
"pikkuhousun suojan" pysyy aika hyvin. Mä olen ostanut meidän isolle tytölle farkkukankaiset
oikein napakat tarroilla kiinnitettävät housut, ovat ihan farkun näköisetkin, niissä on oikeen "perstaskutkin" ;))
Sun koira ei vielä nähtävästi ole tottunut niihin housuihin, aikaa vaan, kyllä se sitte ne hyväksyy.- keksi
sellaisen keinon noihin juoksuhousujen syömiseen. Teki miehensä vanhoista pikkuhousu mallisista alushousuista juoksuhousut. leikkas hännän kohtaan reijän ja solmi tiukalle solmulle koko vyötärö jutun kiinni selkäpuolelle. Ei ole muuten enää syönyt/saanut revittyä suojia pois.
keksi kirjoitti:
sellaisen keinon noihin juoksuhousujen syömiseen. Teki miehensä vanhoista pikkuhousu mallisista alushousuista juoksuhousut. leikkas hännän kohtaan reijän ja solmi tiukalle solmulle koko vyötärö jutun kiinni selkäpuolelle. Ei ole muuten enää syönyt/saanut revittyä suojia pois.
sukkahousut,sellaiset paksut toimii monilla,lahkeet poikki ja hännänreikä,kumilanka sopivan kireälle,mimmullakin varmaan jo jotkut sukkelit on nurkissa =)
- Anne-Doggi
käytetään Alli-neidin kanssa juoksujen aikaan pöksyjä, joissa on PAKSUJA naisten terveyssiteitä. (Eikä tarvitse olla mitään kalliita, halvinpia saa eurolla paketin!)
Ohuet neiti repii pois.. :)
Kummallista mutta totta, meidän neiti sietää vain ýhdet juoksupöksyt. Niitä pitää mielellään, muut repii pois. - sterilointi
Jos koira on x-rotuinen, etkä meinaa pennuttaa sitä, niin sterilonti on yksi vaihtoehto. Ei tarvitse pelätä vahinkopentuja ja pääsee juoksuista, tiputtelusta ja pöksyistä.
Tämä on vain yksi vaihtoehtoehdotus. Ei siis ilkeämielinen viesti. - ...
Joskus kun nartulla on juoksujen aikaan virtsatieinfektio koira syö paperit huosuistaan häpeillessään, että virtsa karkailee. Tutki tikulla, josko koirallasi olisi tulehdus! Ongelma poistuu antibiootilla. Viittaisi siihen jos aiemmin ei tälläistä ongelmaa ole ollut juoksujen aikana...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599