Voisitko kertoa minulle, mikä olisi nuorekas ja moderni häävalssi. Perinteiset biisit eivät sytytä minua. Laittakaa rohkeasti ehdotuksia tulemaan. Lämmin kiitos jo etukäteen.
Moderni häävalssi??????????
9
7768
Vastaukset
- jiitee
sellainen, Finlanders on levyttänyt kappaleen "Tää päivä on teidän" eli ompi vähän kantri-valssin tyylinen, kiva kipale, joka kuuluu myös JAMIFOX orkesterin hääohjelmistoon.
www.jamifox.net - minä
Finlanders - Oikeesti
Lionel Richie - Just for you
Sakari Kuosmanen - Häälaulu
Pepe Wilberg - Aamu - Morsian -07
Meille tulee häävalssiksi tuo kyseinen Finlandersin esittämä valssi. Aivan ihanat sanat, aivan kuin meidän elämästämme (meidän ikämme 40 ja 42 sinä päivänä kun astelemme yhdessä alttaria kohden).
Toivottavasti löydät mieleisesi häävalssin :-)- GTW
Mekin tanssimme tämän valssin perinteisesti harmonikan säestyksellä.... ja uudelleen Finlandersin keikalla Ylläksellä 4-vuotis hääpäivänämme, ja oikea kappale tuli kun vain menimme menimme pyytämään illan viimeiseksi häävalssin....
- tursukka
black eyed peasin kappale pomp it
- kysyttiin
Silloin, kun saamme itse valita häävalssin, soitamme Yölinnun kappaleen Sinun kanssasi. Se on siitä kiva, kun siinä on molli- ja duurivalssi samassa kappaleessa.
Kaitsu & Bäckset - juuri
Viime lauantaina olin juuri erään nuoren parin häissä ja siellä soitettiin häävalssina Veetin kappale Saat. Oli mun mielestä tosi hyvä valinta!
- nyt menisin
naimisiin, niin meillä soisi Janne Tulkin Vaikka kuinka kauas toisistamme
- omissa häissäni oli tämä
Ismo Alanko ja Osuuskuntaorkesteri:
Elokuun häävalssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275