niin sain kunniatehtävän toimia ystäväni bestmanina, nyt haluaisinkin tietää mitä kaikkea minun tehtäviini kuuluu, ettei käy nolosti ja unohda jotain:) polttarit ja puheet nyt tietysti on tiedossa, mutta muita sellaisia "pikkuasioita"
Niin ja jos on hyviä ideoita polttareihin ja juhlapäivän leikkeihin, niin olisin toudella kiitollinen!!
bestmanin tehtävät
3
10850
Vastaukset
- kysäistä
sulhaselta miten hän toivoisi sinun auttavan järjestelyissä. Tällä tavoin saat paremman käsityksen sinulle tulevista tehtävistä. Hääleikeistä puheen ollen, käypä kurkkaamassa esim. osoite www.amoriini.com. Sieltä löytyy kaikki tarpeellinen tieto häiden järjestämisestä sekä myös hääleikki-ideoita. Muistakaa huomioida kaason kanssa myös morsiusparin omat toiveet illan ohjelman suhteen.
Onnea "urakkaan"! :) - Tiuku
Bestmanin tehtävänä on olla sulhasen apuna kirkossa, eli lähinnä huolehtia sormuksesta. Bestmanin tehtävänä ei ole keksiä mitään ohjelmaa häihin. Leikit voit unohtaa kokonaan, niihin ihmiset ovat todella tympääntyneitä. Yleensä väki katoaa hääpaikan pihalle tupakalle, poltti tai ei, kun leikit alkavat. Ihmiset haluavat seurustella vapaasti ja tanssia. Eivät leikkiä, saati seurata hölmöjä leikkejä. Häistä on tullut nykyisin lähinnä lastentarhatasoiset lastenjuhlat. Kuitenkin pitäisi olla kyseessä täysi-ikäisen parin häät.
Pahimman mokan teet, jos otat häissä seremoniamestarin ja juontajan roolin.
Keskity siis vain siihen osuuteesi polttareissa ja kirkossa. Itse hääjuhlassa tietysti voit pitää puheen, mutta lyhyen.- morsiamena
miettinyt, ollaanko oltu liian passiivisia antamaan "tehtäviä" kaasolle ja bestmanille. Asia nyt vain on niin, ettei järjestelyissä ole ollut tarvetta, pitopalvelu kun on, ja vielä ei ole sen aikaa että voisi mitään "tehtäviä" jakaa.
Kuitenkin tulemme pyytämään bestmania auttamaan kukkien viemisessä juhlapaikalle hääpäivänä, ja tiedustelemme, haluaako hän ajaa hääautoa. Sitä ei vaadita, itse asiassa emme vaadi mitään, mutta aiomme kysyä kuitenkin.
Bestman on sulhaselle se tukipilari hääpäivänä, ja myös niin bestmanilla kuin kaasolla pitää olla myös hauskaa, ei niiden pidä raataa niska limassa häidemme eteen.
Bestman huolehtii sormuksesta ja sulhasesta kaaso auttaa morsianta puvun kanssa ja huolehtii kukkakimpusta.
Minä otan kaason mukaan heti aamusta. Tarjoan hänelle kampauksen kampaajalla, juomme jotain vähän rohkaisevaa ja pidämme hauskaa kaiken kiireen keskellä.
Bestmanille ja hänen vaimolleen tarjoamme hotellin viikonlopuksi, kun asuvat kauempana.
Näin meillä, muilla ehkä toisin. Kukin omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904