Mikä internet explorer 7

kantsiiko ladata

Mulla 3 kuukautta vanha kone ja messenger ei toimi enää muuta kuin takkuillen.
Nyt luin, jotta on tullu IE7
kannattaakohan sen ladata vain ja ainoastaan
sen takia että tuo mese alkaisi toimia
muuten käytän tietenkin mozillaa ja operaa

5

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo......
    • helppijä

Jos mesukka takkuilee...voi se johtua ihan serveristäkin...poistahan ekaks vanhaa roinaa koneeltasi vaikka jollain puhdistus softalla ja skannaa pöpöt pois siis Spywaret jollain ohjelmalla...eheytä C: asema voi olla risainen ja paljon ilmaa.. Jos noi ei auta asenna uusiks koko Messenger laita siis Windows Messenger pois käytöstä ja vaikka MSN Messenger tilalle.. Onnea.

• Olen jo ladannut.

Internet Explorer 7 kannattaa kyllä ladata mutta kun muistat että postin hanikkaa ei ainakaan vielä sieltä löydy.
      Asiahan on niin että explorer'ia kun käyttää niin kaikki ohjelmat eri download site's onnistuu sillä mutta usein tulee ikkuna kun alkaan imuroida ja sanoo että tämä ei ole yhteensopiva firefox'in kanssa,,,käytä Exp, selainta.
      Jopa monessa download sivulla sanoo heti alkuun ennenkuin alotat imurointia.
      Senkin olen jo tuhansia kertoja lukenut että paras
      on firefox j.n.e....eilen se muuten tuli ilman lataamista kun minulla on automaatti päivitys päällä.
      Sitten haluaisin tietää..kuinka moni käyttää Netscape????? minä käytän joka päivä,enkä yhtään välitä mitä muut sanoo.
      Oh god...ei ole mitään vikaa sinun koneessa jos Messenger ei aina toimi...vika on siinä että käyttäjiä on liian paljon ja Microsoft'in anti ei pysty toimimaan enää..samoin käy Skypen..toisinaan kiljuu ja kuva vääristyy mutta huomisin taas on selvä.

• mozillaa

etsi googlesta easy cleaner download ja ylin linkki lataa ohjelma ja asenna sen saa myös suomen kieliseksi sitten aloitat puhdistuksen niin eiköhän kone nopeudu käytä vaan mozillaa ei kannata ladata ie7 se ei auta mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe