Mulla 3 kuukautta vanha kone ja messenger ei toimi enää muuta kuin takkuillen.
Nyt luin, jotta on tullu IE7
kannattaakohan sen ladata vain ja ainoastaan
sen takia että tuo mese alkaisi toimia
muuten käytän tietenkin mozillaa ja operaa
Mikä internet explorer 7
5
606
Vastaukset
- tuo......
ie7 on vielä beta testaus vaiheessa, mutta tuolta voit tutustua siihen...
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx
en usko kuitenkaan mesen takkuilun johtuvan tuosta...- saa suomenkielisenä
Saa nykyisin jo suomenkielisenäkin:
http://www.microsoft.com/finland/pr/news/view.mspx?id=AB4BFCEB-7A11-B208-3849-502531A7E355
- helppijä
Jos mesukka takkuilee...voi se johtua ihan serveristäkin...poistahan ekaks vanhaa roinaa koneeltasi vaikka jollain puhdistus softalla ja skannaa pöpöt pois siis Spywaret jollain ohjelmalla...eheytä C: asema voi olla risainen ja paljon ilmaa.. Jos noi ei auta asenna uusiks koko Messenger laita siis Windows Messenger pois käytöstä ja vaikka MSN Messenger tilalle.. Onnea.
- Olen jo ladannut.
Internet Explorer 7 kannattaa kyllä ladata mutta kun muistat että postin hanikkaa ei ainakaan vielä sieltä löydy.
Asiahan on niin että explorer'ia kun käyttää niin kaikki ohjelmat eri download site's onnistuu sillä mutta usein tulee ikkuna kun alkaan imuroida ja sanoo että tämä ei ole yhteensopiva firefox'in kanssa,,,käytä Exp, selainta.
Jopa monessa download sivulla sanoo heti alkuun ennenkuin alotat imurointia.
Senkin olen jo tuhansia kertoja lukenut että paras
on firefox j.n.e....eilen se muuten tuli ilman lataamista kun minulla on automaatti päivitys päällä.
Sitten haluaisin tietää..kuinka moni käyttää Netscape????? minä käytän joka päivä,enkä yhtään välitä mitä muut sanoo.
Oh god...ei ole mitään vikaa sinun koneessa jos Messenger ei aina toimi...vika on siinä että käyttäjiä on liian paljon ja Microsoft'in anti ei pysty toimimaan enää..samoin käy Skypen..toisinaan kiljuu ja kuva vääristyy mutta huomisin taas on selvä.- mozillaa
etsi googlesta easy cleaner download ja ylin linkki lataa ohjelma ja asenna sen saa myös suomen kieliseksi sitten aloitat puhdistuksen niin eiköhän kone nopeudu käytä vaan mozillaa ei kannata ladata ie7 se ei auta mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241