Missä päin voi nähdä niitä legendaarisia kauniita vanhoja puutarhoja tai muuten vaan nätiksi laitettuja pihoja Sipoossa?
Sipoon kauneimmat
5
885
Vastaukset
- tuli mieleen
Helsingin kaupungin omistama,Huson kartano eli Talosaari,siellä voi myös ratsastaa ja opetella ratsastusta,idyllinen paikka jossa aikanaan on filmattu vanhoja suomalaisia elokuvia,tosin rantaviiva on etääntynyt kartanosta melko pitkälle viime vuosisadan alkupuolella tehtyjä elokuvia katsellessa.
- voisi muutenkin
suunnitella,hiukan sillä sehän on kaikkien Helsinkiläisten yhteistä aluetta, vaikkapa siirtola-puutarha mökki alueeksi halvoin vuosimaksuin,kun nyt ovat suunnittelemassa Kulosaaren vieressä olevaa aluetta muuhun käyttöön. Siis Herttoniemi-Saunalahti mökkikylää voisi siirtää siihen suuntaan,kun on jo muutenkin Helsingin omistuksessa,sinne sopisi hienosti samanlainen alue kuin Kivinokka nyt on. Lyhyt matka olisi ja rauhallista väkeä,vähän sipulia ja perunaa viljelemään,Itä-Helsingin melskeistä Husön ympäristöön. Köyhälän väkeä tosin,mutta Stadilaisia,syntyperältään voisi ottaa huomioon edes jossain asiassa ennen muita.
- Stadilaisia
voisi muutenkin kirjoitti:
suunnitella,hiukan sillä sehän on kaikkien Helsinkiläisten yhteistä aluetta, vaikkapa siirtola-puutarha mökki alueeksi halvoin vuosimaksuin,kun nyt ovat suunnittelemassa Kulosaaren vieressä olevaa aluetta muuhun käyttöön. Siis Herttoniemi-Saunalahti mökkikylää voisi siirtää siihen suuntaan,kun on jo muutenkin Helsingin omistuksessa,sinne sopisi hienosti samanlainen alue kuin Kivinokka nyt on. Lyhyt matka olisi ja rauhallista väkeä,vähän sipulia ja perunaa viljelemään,Itä-Helsingin melskeistä Husön ympäristöön. Köyhälän väkeä tosin,mutta Stadilaisia,syntyperältään voisi ottaa huomioon edes jossain asiassa ennen muita.
Syntyperäiset Helsinkiläiset,pitäisivät oikeasti olla etusijalla,koska suurin osa "Hesalaisista "ovat maalta jo muutenkin,siellä on monilla jo muutenkin mummonmökkejä ym.
- kaikille,ulkoilijoille
tarkoitettu vai onko alue tarkoitettu vain ratsastusharrastajille? Olin siellä kerran kävelyllä perheeni kanssa ja tuli äkkilähtö,joku kiukkuinen täti tuli ja hääti "pois täältä,tämä on minun aluetta" ei kai se sitten olekaan kaupungin se kartanon alue?
- heheheh
Tais olla miljönääri-Thermanin rikollinen vaimo :D :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984