Kellään kokemuksia? Minkätasoinen hotelli Roosevelt on? Mielipiteitä sijainnista, palveluista ja yleensä tasosta? Valokuvista päätellen näyttää olevan o.k.
Tarkoitus lähteä syyskuussa New Yorkiin.
Hotel Roosevelt
2
455
Vastaukset
- Yleiset tilat ok
- Aamiainen järjettöman kallis (= ei kannata kokeilla)
- Huoneiden koko vaihtelee suuresti.
- Aivan hotellin vieressä (kivijalassa) Korealaisten omistama deli, jossa hyvä buffet.
Buffet pöydastä mätetään ruokaa astialle,joka punnitaan kassalla ja veloitetaan painon mukaan.
- Sijainti hyvä, paitsi metroasemaa ei ole aivan lähettyvillä.
- Huoneiden taso hyvä, ei mitään luksus tasoa
( Kuvat hotellin yleisistä tiloista voivat antaa mielikuvan luksus tason huoneista.)
Kun saavutte respaan, ja jos teitä on kaksi, varmistukaa, että saatte kunnon sängyn/sängyt.- Meidät yrittivät majoittaa huoneeseen, jossa oli yhden hengen kingsize sänky.- Jere
Viime kesänä olin kyseisessä hotellissa. Minut myös aviomieheni kanssa yritettiin sijoittaa 2 viikoksi yhden hengen huoneeseen, josta ikkuna avautui takapihalle. Onneksi huoneen kokolattiamatto oli jostain syystä ihan märkä ja vaihtoivat mukisematta huoneen isoon yläkerroksen 2 hengen huoneeseen. Continental breakfast on todella kallis. Ei muuta kuin muffinsia ja kahvia mukaan lähistöllä olevista kärryistä.
Hotellista on lyhyt matka rautatieasemalle, Central Parkiinkin voi kävellä ja MoMaan. Muutenkin tuli kyllä käveltyä todella pitkiä matkoja.
Palvelu toimii hyvin, kunhan muistaa työntää dollareita ja tippiä henkilökunnalle, kuten tapana on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184