Ketkä? Minusta Litmanen ja Hyypiä
kaikkien aikojen suomalaispelaajat?
18
2415
Vastaukset
- Paatelainen
Litmanen, Pahlman, Matti paatelainen, Ismail, Rissanen, Hjelm, Lius.
- minä
TOLSA.MÄKELÄ.M-M PAATELAINEN.M PAATELAINEN.
J PELTONEN. L NÄSMÄN. A RYTKÖNEN. J NIEMINEN.
A HJELM. M KANERVA. - MINÄ
minä kirjoitti:
TOLSA.MÄKELÄ.M-M PAATELAINEN.M PAATELAINEN.
J PELTONEN. L NÄSMÄN. A RYTKÖNEN. J NIEMINEN.
A HJELM. M KANERVA.A RINNE.A HJELM.I LIUS.J LITMANEN.O LITMANEN
- ANTTIPANTTILANTTI
ANTTI POHJA!!!!!!!
- futismään
ANTTIPANTTILANTTI kirjoitti:
ANTTI POHJA!!!!!!!
ari tegelberg,markus törnvall,esa pekonen, litti,hyypiä,ismo lius, olavi rissanen,jarmo kaivonurmi, jari rinne
- MINÄ
AARNO MOLO RINNE. ESKO RANTA. PERTTI ALAJA. ATIK ISMAIL.
- SITTE
TIMO KAUTONEN.TOMMI KAUTONEN.PAUNO KYMÄLÄINEN.ESKO RANTA.ARI TEGELBERG.JARI NIINIMÄKI.AARNO NIINIMÄKI.ARI HJELM.KAI PAHLMAN.ÄKE LINDMAN.TOSSA SELLAISIA NIMIÄ JOISTA OLEN LUKENUT
- <<<<
ari hjelm
kai pahlman
pasi rautiainen
atik ismail
- NÄMÄ
ALLSTARS MAALISSA LARS NÄSMÄN.PERTTI ALAJA.OLLI HUTTUNEN.ANTTI NIEMI. PUOLUSTUS PAUNO KYMÄLÄINEN.JARI EUROPAUES.MARKKU KANERVA.ESKO RANTA.
KESKIKENTTÄ AARNO RINNE.JARI NIINIMÄKI.ARI HJELM
HYÖKKÄYS ARI VALVEE.JUHANI PELTONEN.ESKO MALM.ISMO LIUS.KENTTÄ 2 PAKIT TIMO KAUTONEN-TIMO NUMMELIN.HYÖKKÄYS JOONAS KOLKKA.PEKKA HEIKKILÄ,
PUOLUSTUS ARTO TOLSA.KARI VIRTANEN.MIKA-MATTI PAATELAINEN.KESKIKENTTÄ MATTI PAATELAINEN.TOMMY LINDHOLM.ISMO LIUS JA VALMENNNUS AULIS RYTKÖNEN.JUKKA VAKKILA.MARTTI KUUSELA.OLAVI LAAKSONEN.- kuulutko
mieskuoro huutajiin.
Anyway, Timo Nummelin on hyvä muistaa. Suomen vuoden jalkapalloilija 1968. - RUOTSIN TÄHDET
ERKKA PETÄJÄ
JARI EUROPAUES
JARMO ALATENSIÖ
JARI RANTANEN
JYRKI NIEMINEN
JARI NIINIMÄKI
ANTTI POHJA
ATIK ISMAIL
JARI LITMANEN - <<<
kai pahlman
aulis rytkönen
reijo jalava
heikki superhessu suhonen - <<<<
<<< kirjoitti:
kai pahlman
aulis rytkönen
reijo jalava
heikki superhessu suhonenTimo nummelin. pauno Kymäläinen. matti paatelainen. Äke Lindman 1928-2009
aulis rytkönen. arto tolsa. ari hjelm. Olavi Litmanen - <<<
<<<< kirjoitti:
Timo nummelin. pauno Kymäläinen. matti paatelainen. Äke Lindman 1928-2009
aulis rytkönen. arto tolsa. ari hjelm. Olavi Litmanenari Valvee. Jari Jallu Rantanen. Ismo Ispi Lius. Miika Juntunen. ari hjelm 1980-luvulta
- %#4
<<< kirjoitti:
ari Valvee. Jari Jallu Rantanen. Ismo Ispi Lius. Miika Juntunen. ari hjelm 1980-luvulta
Suomen kaikkien aikojen kokoonpano
Huttunen
Tolsa
Hyypiä
Pekonen
Lahtinen
Peltonen
Wiinioksa
Houtsonen
Hjelm
Litmanen
Pahlman
- tomtom
Jussi Jääskeläinen ja Sami Hyypiä
- huippu111111,1
63-69 ktp, paljon maaleja hyökkääjänä, maajoukkueen runko huippulibero, Belgia ammattilainen 69-79, huippu. Lopetti uran Kotkassa. Pelasi aikana jolloin suomen futis oli heikoimmillaan.
Voittivat Espanjan stadionilla v-69 2-0 maalit Tolsa, Lindholm. - Legenda Kotkasta
Arto Tolsa (1945–1989)
Seurat: KTP Kotka, Beerschot, Belgia.
76 maaottelua, 17 maalia. Liberona.
Cupmestari 1967 ja 1980, Belgian cupmestari 1971 ja 1979.
SM-sarjaotteluja 201, maaleja 126, voitti maalikuninkuuden 1964 (26 maalia).. Belgian liigassa 209 ottelua.
Vuoden jalkapalloilija Suomessa 1971, 1974 ja 1977.
Kotkan jalkapallostadion on nimetty Arto Tolsa Areenaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855