Elvis ja Lisa Marie

Cilla

Löysin tuossa aikoinaan yhtenä kauniina päivänä sellaisen pätkän jossa Elvis ja Lisa Marie laulavat "yhdessä" tuon Don`t cry daddy:n. Oli meinaan sen verran kivasti tehty ja kikkailtu jotta Elvis ja Lisa Marie saatiin samalle videolle laulamaan, että meinas ihan tippa tulla linssiin kun näin isän ja tyttären samassa videossa laulavan. Ja mielestäni Lisa Marie sai kyllä nyt pisteitä omasta esityksestään koska hänen laulunsa kuulosti paljon paremmalta kun Lisa Marien omassa tuotannossa. Laulu sopi myös hyvin hänelle eikä pelkästään Elvikselle!!
Harmi kun en ole saanut selville, että mikä se tilaisuus on jossa se on esitetty...meinaan siinä pätkässä kuvataan samalla yleisöä joka on myös paikanpäällä. Olis ihan kiva jos joku tääl tietäis? Mitäs ystäväni Selvis, onko hajua?

-TCB-

6

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

      Enpä ole koskaan kyseisestä "duetosta" kuullutkaan, joten minulla ei ole harmainta aavistusta missä tilaisuudessa laulut on taltioitu.

      Sen verran voin sanoa - ja tiedät asian varmasti yhtä hyvin tai paremminkin kuin minä - että nykytekniikalla on mahdollista luoda minkätyyppinen esitys halutaan ja korjata laulutaidoissa mahdollisesti olevat puutteetkin aika hyvin.

      Aikoinaan sanottiin, että yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa. Nykyisin voidaan sanoa, että yksi kuva (tai video) valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. En toki ollenkaan väitä, että tässä tapauksessa on kyse huijaamisesta, kun en asiaa edes tunne, mutta Elviksellä ei kylläkään ollut tapana pitää mitään videolle taltioituja pikkukonsertteja yleisön läsnä ollessa.

      Hakematta kuitenkin tulee mieleen, että vaikka laulajat ja laulut varmaankin ovat aidot, kooste on tehty tietokoneella niin, että on saatu mukaan miuluinen yleisö sun muut seikat. Mutta tämä on vain tällaista mutu-tietoa. Itse olet varmaankin parempi henkilö arvioimaan, mistä on kyse.

      • Cilla

        Videossa kuvan laatu ei ole mikään parhain koska pätkästä näkee, että joku yleisöstä on kuvannut näytöksen. Elikkäs kameralla kuvannut isolta valkokankaalta. Ennen kun Elviksen ja Lisa Marien esitys alkaa niin Priscilla on siinä juontamassa ja selostamassa mitä on kohta tulossa ohjelmistoon. Jotenka siitä päätellen se on jokin tilaisuus ollu, onko sitten ollut esim. 8.tammikuuta tai 16.elokuuta??? Tai joku vastaava. Mutta kiitoksia sinulle Selvis kuitenkin!

        -TCB-


      • Kevin
        Cilla kirjoitti:

        Videossa kuvan laatu ei ole mikään parhain koska pätkästä näkee, että joku yleisöstä on kuvannut näytöksen. Elikkäs kameralla kuvannut isolta valkokankaalta. Ennen kun Elviksen ja Lisa Marien esitys alkaa niin Priscilla on siinä juontamassa ja selostamassa mitä on kohta tulossa ohjelmistoon. Jotenka siitä päätellen se on jokin tilaisuus ollu, onko sitten ollut esim. 8.tammikuuta tai 16.elokuuta??? Tai joku vastaava. Mutta kiitoksia sinulle Selvis kuitenkin!

        -TCB-

        Lauantai 16. 8 - 97. Ensimmäinen Elvis in Concert videoscreen esitys. Mahtava tunnelma.Priscilla ja Lisa Marie olivat tapahtumassa mukana. Olin paikalla ja niin oli vajaa kolmekymmentä muutakin suomalaista.


      • Cilla
        Kevin kirjoitti:

        Lauantai 16. 8 - 97. Ensimmäinen Elvis in Concert videoscreen esitys. Mahtava tunnelma.Priscilla ja Lisa Marie olivat tapahtumassa mukana. Olin paikalla ja niin oli vajaa kolmekymmentä muutakin suomalaista.

        Vai sellanen tapahtuma. Mitäs mieltä olit siitä Elviksen ja Lisa Marien esityksestä...kun kerta livenä näit?

        -TCB-


      • Kevin
        Cilla kirjoitti:

        Vai sellanen tapahtuma. Mitäs mieltä olit siitä Elviksen ja Lisa Marien esityksestä...kun kerta livenä näit?

        -TCB-

        .... duetto esitettiin kahteen kertaan kun yleisö osoitti suosiota seisaaltaan. Mahtava esitys. Koko 81 dollarin lipun arvoinen. Mulla on tuosta huonotasoista kotivideokuvaa , mutta kai tuo konsertti löytyy jostain netistä hyvälaatuisena DVD julkaisunakin.


    • Johnny the Hot Lips

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe