Minulla on ulkona irrallaan kaikki uroskanini, eikä niille tule mieleenkään sotia keskenään, vaan iloisesti pomppivat toistensa yli. Voiko ihananpaa näykyä olla kuin usean kanin leikkimiset.
Vanhimmat urokseni (vuoden vanhat) ovat tottuneet olemaan urospuolisten pikkukanien seuraan jo talvella navetassa. Naaras puoliset kanini ovat koiranhäkissä, jossa on minkkiverkolla vuorattu alaosa ja maan alta 40 cm.
Kanit ovat myös oppineet luottamaan työkoiriimme ja kissoihimme. Eilen aamulla oli ensinäkymä hellyyttävä, kun bordercollien makasi nurmella ja isikani hänen mahaansa vasten. Ovat olleet koko talven navetassa kaverit keskenään. Työkoiramme kun teki navetalla töitä, niin isikani teki samoin. Nauroinkin, että saa nähdä meneekö isikani laitumelle hakemaan lehmiä koiran kanssa. Ei ole sitä ainakaan vielä tehnyt.
Useita uroksia yhdessä
nöhönenä
2
110
Vastaukset
- >>chiki<<
mahtaa olla ihana näky=) mä en oo vielä uskaltannu antaa kanini ja koirani tututua. kerran koira on vasta vuoden ikäinen ja hurjan leikkisä=) ettei kanille vaan kävis mitenkään....
- nöhönenä
Varovainen. Minun koirani ovat työlinjan paimenkoiria joten ne eivät pure ketään, vaan katseella ja ruumiinkielellä painostavat eläimiä siirtymään paikasta toiseen käskystä. Mutta olen nähnyt bordercollieita, jotka purevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770