Halosen muotokuva, niin onko se hintansa väärti?
mielipiteitä!
Omasta, kuka vaan voi roiskia tollasen taulun!
Huh mitä roskaa.
pressan taulu
7
300
Vastaukset
- ..
Tosiaan on karmean näköinen, kyllä minäkin tuolla hinnalla olisin taulun töhertänyt.Se vaan kiinnittää huomiota, kun lyödään muiden taulujen kanssa samalle seinälle, niin kyllä luulee, että mistä alkeistaidekoulusta se on kotoisin.
- Taideasiantuntia
He hee.....
- anna linkki
mistä linkistä se löytyy se haloson taulu?
- Maalari
Paljon on keskustelua syntynyt Presidentti Tarja Halosen muotokuvasta. Siis.... muotokuvahan se ei missään nimessä ole, ainoastaan taideteos. Tarja Halosella ei ole koskaan muistaakseni, ainakaan julkisesti, esiintynyt kokovalkoisessa asussa sukkia myöten, ei edes vihkiäisissään Alavirran kanssa. En myöskään ole koskaan huomannut Tarjan pitävän käsiään yhtä rumasti sylissään kuin tuossa kuvassa. Tuntuu kuin taustan ikkunasta näkyvän puutarhurin tunnistaa paremmin kuin itse päähenkilön. Saa puutarhuri retostella, että hänestäpä on muotokuva valtioneuvoston salissa! Taulu ehkä taideteoksena menettelee ja omalla tavallaan tyydyttävä, mutta ei missään tapauksessa arvokkaana muotokuvana. Toivon että kansalaiset julistaisivat Boikottiin k.o. taulun ja kansalaiskeräyksellä saataisiin teetätettyä jollakin toisella tekijällä uusi muotokuva. Olen jopa itse valmis ryhtymään tähän työhön... olen itse asiassa jo maalaamassa Presidentistämme muotokuvaa, Tarja itse ei vaan sitä vielä tiedä.
Muotokuvamaalari - Katselija
Tarja Halosta esittävä maalaus on todella onnistunut. Siitä henkii Tarjan olemus ja persoonan lämpö hyvin katsojan mileen. Taiteilija on saanut "vangittua" erittäin onnistuneesti Tarjan olemuksen tauluun. Jokainen euro, joka on taiteilijalle maksettu, on ollut ansaittu.
- ###
Hinnasta en tiedä,mutta voi olla parempikin että se on vähän epäselvä.
- SAARA
K A M M O T T A V A !!!!
Olis tietty kivaa jälkipolvien nähdä miltä meidän ensimmäinen naispressa näytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803