pitäisikö

bulbie

pitäisikö teidän mielestä tänne hankkia seriffi?
jos pitäisi kuka teidän mielestä olisi hyvä seriffi?

10

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sefu joka

poistaa surutta kaikki viestit missä ei kehuta deeässää maasta taivaaseen ja tietenkin viestissä olisi hyvä olla pientä haukkumista psp suuntaan.

• DSsukkaa

Minä olisin hyvä sefu. :P

Peeloilisin ja spämmisin oikeen kunnolla. Poistaisin kaikki keskustelut joissa ei haukuta DS:ää, Hakkaisin kaikki -91-06 syntyneet pennut tällä minun hienolla Korealaisella taisteluhaarukalla jne.

Juu, olisin täydellinen "sefu"......

• huskie

Totta kai seriffin pitäisi huomioida se, että tämä on DS-palsta, joten vain DS:ään ja sen peleihin liittyvät jutut kuuluisivat (nytkin) tänne. Nuo DS-kehumiset ja PSP-haukut ilmaantuvat poikkeuksetta niihin ketjuihin, joiden aloituksen ideana on mainostaa PSP:tä, joten ne voisi sitten siirtää PSP-alueelle ja päästä siitä ongelmasta. Sillehän ei voi mitään, jos nuo järkijättöiset konsolifanittelut sen takia vähän vaikeutuvat.XD

Nimiä en osaa sanoa, kun en tiedä ihmisten rekisteröintiaikoja enkä modekokemuksia, mutta ilmaantuihan tuonnekin Zelda-palstalle seriffi ihan tyhjästä.

• MrMario

Äääh! Kuulkaas, olisiko teidän mielestä ärsyttävää, jos jollekkin mielenkiintoiselle palstalle tultaisiin sännöllisesti häröilemään? EI! Ja me "inhotaan" PSP:tä sitä enemmän, mitä te täällä häiritsette.

• Esci93

Joo ja itseasiassa oon hakenutkin siihen virkaan. Oon ehkä vähän liian nuori, mutta arvostan silti sitä, että keskusteluissa käyttäydytään asiallisesti. Kommenttia kiitos!

• huskie

mietityttää vähän se, että onko mielestäsi DS yhtä kuin Nintendogs? Sun pitäisi sitten myös seurata tätä palstaa ja olla kiinnostunut DS:stä senkin jälkeen, kun et enää sitä peliä pelaa.

• Esci93
        huskie kirjoitti:

mietityttää vähän se, että onko mielestäsi DS yhtä kuin Nintendogs? Sun pitäisi sitten myös seurata tätä palstaa ja olla kiinnostunut DS:stä senkin jälkeen, kun et enää sitä peliä pelaa.

...teen sen kunnialla loppuun. En yhdistä NintenDogsia DS:sään. Niillä on ero ja tiedän sen.

• MrMario

Mielellään sellainen, joka poistaa keskustelut, jotka paisuvat turhan äkäisiksi, esim. nuo nykyiset "DS on huono"-keskustelut. Mutta jos asia kirjoitetaan hienotunteisesti EIvätkä äidy tällaisiksi näin:

GshbvDFCXC CVCXXFCD PSP ON PARAS DS P**SEESTÖÄ MÖÖÖJUDGFNVYJTGBR78T9

niin sitten ne voi säästää.

Vinkki: Esimerkki hienotunteisuudesta. Tässä tapauksessa selitetään asiallisesti, miksi DS on niin huono. Kerrotaan huonoja ominaisuuksia etc. asiallisesti eikä näin:

Pelasin sitä. Se on surkee.

Niin. Eli seriffi tänne, kun kerran Zelda-palstallekkin tuli.

• Dichiko98

mä oon puhunut tuosta asiasta jo kauan sitten.
        mutta me tarvitaan sellainen sheriffi, joka olisi mielummin 30-vuotias ja Ds:ssään Koukussa´!
        mutta nyt meillä on uusi ``vihollinen`` joka on Ds-Sukkaa!
        meen nyt kantelemaan Ds-sukkaasta suomi24-ylläpidolle!
        HYVÄSTI DS-SUKKAA! :P

• DSsukkaa
        Dichiko98 kirjoitti:

mä oon puhunut tuosta asiasta jo kauan sitten.
        mutta me tarvitaan sellainen sheriffi, joka olisi mielummin 30-vuotias ja Ds:ssään Koukussa´!
        mutta nyt meillä on uusi ``vihollinen`` joka on Ds-Sukkaa!
        meen nyt kantelemaan Ds-sukkaasta suomi24-ylläpidolle!
        HYVÄSTI DS-SUKKAA! :P

Hyvää Joulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe