Kun saatte seuraavan laskun tarkastakaa laskunne ennenkuin maksatte sen.Minulla oli ainakin jätetty huomioimatta lataukset ja laskuissa oli muitakin virheitä.
Tämä viesti ei ole mitään vinoilua vaan VAROITUS VÄÄRÄSTÄ LASKUTUKSESTA.
Olin yhteydessä aspaan ja sieltä kerrottiin näitä tapauksia olevan muitakin.
Tai parempi nyt käydä katsomassa verkkolaskusta asiat.
HUOMIO!
13
2610
Vastaukset
- Laskutus on pahasti metsässä
Nyt kannattaa olla tosiaan tarkkana minkälaisia summia paperiin on painettu.Itse en ole saanut yhtään laskua joulukuun 2005 alun jälkeen eikä niitä saa edes katsottua mistään kun ei niitä ole laitettu edes omaliittymään.
- kaaoksessa
Minulla oli saldorajat ylitetty 100% kahden kuukaudenajan.Laskutukseen en ole saanut yhteyttä.
- Tarkastamassa
Hyvä että kävin sillä minulla oli ihan outoja virheitä .Kyse ei ollut saldolatauksesta vaan ylimääräisiä palvelu laskutuksia.
- Laskutuksesta
Kannattaa olla todella tarkkana ennen kuin maksaa sillä siellä ei ilmeisesti ole enää paljoa henkilökuntaa mikä laskuttelee.Virheistä kokemusta.Eilisestä laskusta.
- ...ku
... itsellä ei ole ollut TF:n kanssa koskaan mitään ongelmia. Ei laskutuksen, kuuluvuuden eikä asetusten tms. kanssa. Liittymä ollut käytössä kohta puolitoista vuotta.
- Mutta nämä
on tosia .Minulla on kolme liittymää ja kahden kanssa on ollut ongelmia ja yksi on ollut ok.Jos et asiaa usko tai haluat vain muuten vaan kirjoitella niin ota yhteys vaikkapa laskutukseen jos pääset läpi ja kysäse onko kaikki hyvin .Minulla ei ole mitään syytä moittia mutta haluan varoittaa muita että ovat tarkkana jos se ei sinulle sovi niin jätä laskut tarkastamatta se on SINUN ongelmasi ,kuten varmasti huomasit olen tf.n asiakas mutta jos ei sotkut selviä niin sitten en ole enää.
- Koko systeemi
Eipä mene hyvin nytkään kun omasivusto on ilmeisen sekaisin kun sen piti aueta 26.5.06 klo 9.00 niin eipä se ole auki vieläkään .Aika pahalta näyttää .Eli nämä aiemmat virheet oli oireita nyt päällä olevasta "huoltokatkosta.Muutenkin aika hiljaista täällä tf:n osastolla .Liekö siellä enää edes asiakkaita vai onko kaikki jo lähteneet varmempaa liittymää etsimään?
- Tarkastin tilanteen
Yllätyin kun katkon aikana oli (saldo)suljettuun liittymään jolla ei ole voinut keskiviikon jälkeen soittaa ilmestynyt kuin ilmasta n.20 euroa lisää eli raja oli ylittynyt itsestään 400% .Olkaa ihmeessä tarkkana ettei teitä petetä .
- Äskeiseen
kun tuolla joku irvileuka epäilee ettenkö ole tf.asiakas niin eihän sinne pääse kuin asiakas ja tarkennuksena joka todistaa asiakkuuteni on se että saldo puoli aukeaa vasta maanantaina 29.5
mutta latauspuoli on auki ja siellä tämä virhe on näkyvissä kaudenaikana käytettynä puheaikana.:)()() - SIVUILLA
Äskeiseen kirjoitti:
kun tuolla joku irvileuka epäilee ettenkö ole tf.asiakas niin eihän sinne pääse kuin asiakas ja tarkennuksena joka todistaa asiakkuuteni on se että saldo puoli aukeaa vasta maanantaina 29.5
mutta latauspuoli on auki ja siellä tämä virhe on näkyvissä kaudenaikana käytettynä puheaikana.:)()()Totta on että sivut ei toimi .Se on hyvää bisnestä pannaan kaikille tollainen euron-parin virhe jota ei äkkiä huomaa niin helppo laskea paljonko Sonera saa siitä ylimääräistä.Tämän kaltainen pikku virhe ei ole yhden kohdalla paljoa mutta kun laittaa eurot riviin,kas kummaa siitähän syntyy mukava summa.Jokainen jättäkööt jos haluaa tarkastamatta se on oma valinta joskin tyhmä.
- laskutuksesta
Äskeiseen kirjoitti:
mutta latauspuoli on auki ja siellä tämä virhe on näkyvissä kaudenaikana käytettynä puheaikana.:)()()Tänään kun viimein aukesi saldopuoli kas kummaa siellä oli taas summat muuttuneet.Nyt en tiedä enää mikä on se paikkansa pitävä kun ne muuttuu päivittäin vaikka liittymä on kiinni?Taas iltapuolella oli uusi katkos mutta onneksi siinä ei tullut muutoksia itsestään.Jos laskutus on näin epämääräistä niin kuinkahan paljon ihmiset on maksanut ylimääräisiä.
- edellisiin
laskutuksesta kirjoitti:
Tänään kun viimein aukesi saldopuoli kas kummaa siellä oli taas summat muuttuneet.Nyt en tiedä enää mikä on se paikkansa pitävä kun ne muuttuu päivittäin vaikka liittymä on kiinni?Taas iltapuolella oli uusi katkos mutta onneksi siinä ei tullut muutoksia itsestään.Jos laskutus on näin epämääräistä niin kuinkahan paljon ihmiset on maksanut ylimääräisiä.
Eipä ole vieläkään selvinneet laskutus virheet.
Saa nähdä kuinka kauan tämän selvittely vie. - Ennallaan.
edellisiin kirjoitti:
Eipä ole vieläkään selvinneet laskutus virheet.
Saa nähdä kuinka kauan tämän selvittely vie.Tilanne ei ole vieläkään selvinnyt ,yrittävät kovasti selvitellä mikä on mennyt pieleen tietokoneohjelmissa.Toivottavasti asiat saadaan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822