Olisko tässä ikäryhmässä ketään ystävällistä ihmistä, joka muistaisi sanoja Raul Reimanin biisiin Puhtaat purjeet, jonka on ainakin Rexi aikanaan esittänyt?
Olis tosi tarvis sanoille, ja mistään ei niitä löydy netin kautta. En siis ainakaan löytänyt.
Eli sanoja oisin vaille, tai linkkiä mistä ne sais katsottua. Tietävälle kiitos.
Tietävälle
6
737
Vastaukset
- vaikka näitä linkkejä
www.laulut.fi
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs/ - Onko oikea?
PUHTAAT PURJEET
===================
Kerran päättyvä on päivä viimeinen,
silloin silmäni sulkea voin.
Kerran vierelläin joukko hiljainen,
joka peittelee mun neilikoin.
Siihen asti mä kuitenkin taivallan,
kuljen katsellen ihmeitä maan.
Joka päiväni sulle mä tarkoitan,
kunnes aikani on lopuillaan.
Annan toisten elää, enkä kulje surun suolla.
Silmistäsi en mä anna unelmien kuolla.
Silloin kun hetki viimeinen,
olkoon purjeeni valkoinen.
Tämä maailma on meri myrskyinen,
ole loistona ludoilla sen.
Silloin kuoleman tullessa pelkää en,
olen silloinkin onnellinen.
Annan toisten elää, enkä kulje surun suolla.
Silmistäsi en mä anna unelmien kuolla.
Silloin kun hetki viimeinen,
olkoon purjeeni valkoinen.- kiittäen:)
Kiitos siis avusta. Olen kuullut biisin joskus, ja melodia on mielessä, mutta tosiaan vain sanat puuttui. Ja nyt sain ne:)
Hätä oli saada ne, sillä mummon hautajaismuistotilaisuuteen tarvitsen ne.
On hienoa että on tää netti olemassa, ja vieläpä avuliaita ihmisiäkin.
Aurinkoista kesää. - Teosto
..tää on laitonta täällä julkaista tekijänoikeuslain alaista materiaalia, ilman tekijän lupaa, oletan ettei toi vastaaja ollut Raul Reiman itse.
- runotkin?
Teosto kirjoitti:
..tää on laitonta täällä julkaista tekijänoikeuslain alaista materiaalia, ilman tekijän lupaa, oletan ettei toi vastaaja ollut Raul Reiman itse.
Olen itsekin siteerannut jotain runontynkää...ja onko noissa laulun sanoissa mitään sellaista säädöstä, että jos vaan ottaa jonkun lainauksen jostain kohdasta, ettei kokonaista laulua? Kun saahan kirjoistakin kopioida 4-5 sivua. :O
- kirjastotäti
Tuli vaan mieleen, että oletko mahdollisesti
käynyt kirjaston musiikkiosastolla? Sieltä voisi löytyä.. tai jos haluat ne tälle keskustelupalstalle, voisin ehkä auttaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713