Kumman kaa??

adalmiina

No niin!Olen tässä pohtinut yhtä asiaa joka on jo tullut esille jo aikaisemmissa keskusteluissa..Elikkä kyse oli siitä että kumman kanssa bi-seksuaali lopulta päätyy yhteen,oman sukupuolen edustajan vai vastakkaisen?Tämä jäi minua mietityttämään sillä melkein kaikki olivat sitä mieltä että loppujen lopuksi sitä päätyy omaan sukupuoleen.Joten nyt tarvitsenkin teidän apuanne,kanssasisaret ja -veljet!Eli jos olisitte niin ystävällisiä ja jakaisitte kokemuksia siitä että kumman sukupuolen kanssa olette nyt päätyneet seurustelemaan/elämään?Vai osaatteko sanoa onko jomman kumman sukupuolen edustaja hakusessa?Tämä asia jäi minua senkin vuoksi mietityttämään että olin itse sitä mieltä että toiseen sukupuoleen sitä lopulta päätyy..Joten antakaahan kokemuksen syvän rintaäänen puhua!

11

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rintaääni

      Hei sinulle, Adalmiina!

      Omakohtainen kokemukseni on, että syvimmät tunteeni ja toiveeni kohdistuvat naiseen ja nimenomaan naisen kanssa haluaisin jakaa loppuelämäni sydänystävyyden. Miehiä on kuitenkin elämääni mahtunut, mutta pinnallisemmalla tasolla. En usko, että tulen elämään enää miehen kanssa, mutta menneisyyteni ja periaattellisen mahdollisuuden valossa määrittelen itseni bisseksi. Lesbo en koe olevani, vaikka tavallaan sitä olenkin...

      • adalmiina

        Itsekkin toivoisin että saisin jakaa elämäni naisen kanssa mutta vielä ei ole tullut tilaisuutta.Haluaisin tuntea jotain niin syvää naista kohtaan.Tämä nyt saattaa kuullostaa siltä että olen vain kokeilunhaluinen nainen mutta näin ei kuitenkaan ole.Mutta jos joskus joku ihanainen nainen tulee kohdalle niin hyvä niin mutta en sitä varta vasten ala etsimään.Kiitos vielä sinulle,Rintaääni!:)


    • mipa25

      Itse asiassa minusta tuntuu, että sukupuolella ei ole väliä, jos vain muuten se oikea ihminen osuu kohdalle. Mulla on suhde naisen kanssa - enkä ole ikinä ennen kokenut mitään näin mahtavaa! Asiat ovat vain loksahdelleet elämässäni kohdalleen... Ensimmäisen kerran elämässäni voin sanoa todella rakastavani jotakuta. Aikaisemmin olen ollut suhteessa ainoastaan miesten kanssa - ja niistä suhteista on aina puuttunut jotakin. En tiedä, onko se ollut sukupuolesta kiinni vai mistä. Nyt olen kuitenkin onnellisempi kuin koskaan ennen, vaikka suhteemme tulee kokemaan vielä monia ongelmia...

    • elämässäni takana poikaystäviä,avoliitto miehen kanssa.Sitten seukkailua/treffailua tyttöjen kanssa,eikä mies puolista ole vierelläni näkynyt.
      Ylitettyäni 24 vuoden rajapyykin,totaali rakastuminen naiseen jonka kanssa kimppaan.
      Sitten muista syistä kuin rakkauden loppumisen takia,ero.Ja taas mietitään että sovitaanko vai ei sovita,vaikka rakastetaan toisiamme,systeri sanoi että erillaisten odotusten,sitoutumisen käsityksen vuoksi emme sovi yhteen.Mutta kun me rakastetaan,miten sen tunteen saa tapettua.Rakkautemme on kiihkeää,tulista ja periksiantamatonta.Täysin toisenlaista kuin miehen kanssa,tiedättehän...no mulla tämä kokemus.
      Sanoisin nyt että tahdon elää naisen kanssa,mutta elämä vie ja kuljettaa,mistä sen tietää...

    • HämäräKohde

      minulla on vakaa aikomus tuon miespuolisen kumppanini kanssa elää tätä elämää:)
      itelle se sukupuoli ei tosissaan ole mikään tärkein asia kumppanin valinnassa, enkä todellakaan ajattele kumppaniani kauhean sukupuolisena olentona -ehkäpä siksi, ettei hän itsekään tee niin. Koen siis, että puolisoni on ensisijaisesti kumppanini eikä MIES.

    • Sinna

      Bissenä oon aina itteäni pitäny, mutta kyl luulen et nyt lukuisten epäonnistuneitten miessuhteiden jälkeen kaipailen vaan kivaa naista vierelleni.

    • lebso =P

      Yleensä ottaen (en tarkoita kuitenkaan kaikkia) niin se menee niin että Bi miehet päätyvät yleensä omaan sukupuoleen ja naiset vastakkaiseen... En tiä miksi....

      • Oot pikkuriikkisen oikeessa.Tarkotan sitä että olen tätäkin kyssäriä joutessani pohtinut,ja tullut meikäläisen tuntemien bi-naisten kohdalla tulokseen joka tukee sun mielipidettä.
        Ne kuusi bisseä(puhun naisista)jotka ovat mielestäni vakavasti asettuneet aloilleen,niistä(vain)kaksi elää naisen kanssa.Aloilleen asettumisella tarkoitan sitäkin että perustetaan perhe,näistä miehen kanssa elävistä naisista kahdella on lapsia(tehty siis "valinnan" jälkeen),yksi odottaa.
        Sitä sopiikin seurata miten sitten kun muksut on tehty,naimisiin menty ja talo rakennettu.Pulpahtaako näillä neitokaisilla rakkaus naisiin taas pinnalle...Näin sanon siksi että tiedän heidän viriilin bisse-elämänsä(siis tietenkin entisen.)
        Henk.koht. toivon ettei niin kävisi vaan olisivat ja pysyisivät miestensä kanssa onnellisina ja tyytyväisinä elämänsä loppuun asti:) mutta mutta...


      • gila

    • adalmiina

      Tähän väliin haluan kiittää kaikkia jotka ovat kyselyyni vastanneet!Mielenkiintoisia mielipiteitä on tullut.Näissä kirjoituksissa on tullut se esille että naiset vaan taitavat "sortua" omaan sukupuoleensa sitten loppujen lopuksi.Mielenkiintoista varsinkin siksi että olin tosiaan itse eri mieltä mutta toisaalta en myöskään tiedä kuin muutaman bi-seksuaalin itseni lisäksi joten kovin vaikea on verrata.Mutta vielä kerran,kiitos ja kumarrus!Ja lisää mielipiteitä otetaan tietenkin mielellään vastaan!:)

      • gila

        ... ei varmaan ole virheellinen myöskään. Ainakin monilla aikuisempana itseään lesboksi nimittävällä on ollut heterosuhteita. Eli siis hehän ovat biseksuaaleja, jotka ovat lopulta "sortuneet" omaan sukupuoleensa.

        Biseksuaalisuus kun saattaa ilmetä tuollaisena kehityksenä heterosta biseksuaalisuuden kautta homoseksuaaliksikin. Eli eihän se kaikilla ole vaihtelevaa kiinnostusta molempiin sukupuoliin, rakastumista ihmiseen sukupuolesta välittämättä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe