Tapasin kundin huomenna viikko sitten.Vietimme ihanan kaksituntisen aivan kahdestaan,suudellen ja halaillen.Olin onneni kukkuloilla,ja kysyinkin kundilta että "mikä sussa on vikana?".Upea suutelija,komea,mukava ja muutenkin niin jalat alta vievä tyyppi.Kundi ei sanonut siihen mitään,suuteli minua vain kevyesti huulille ja sanoi kaikkea ihanaa...
JA MINÄ TYHMÄ USKOIN!!!! Otti numeron,ei tullut soittoa sunnuntaina,vaikka niin oli sovittu.En tiedä miksi edes olin niin tyhmä,että tähän uskoin.En nimittäin ole kuin pari kertaa haksahtanut tuohon ansaan,ja nyt suoraan sanottuna v-i-t-u-t-t-a-a!!!!
ja silti sydän särkyi,ei sille mitään voi.
Miten helposti voikaan sydän särkyä?
5
613
Vastaukset
- ----------------
Täysin sama juttu kävi mulle =( Paska tuuri, ei voi muuta sanoo... Pelimiehet on pelimiehii, niitä kannattais yrittää välttää prkl...
- Hardelina
Niinhän ne on.
Tää vaan oli niin erilaista.
Sanoin,ettei oo pakko soittaa eikä nähdä enää sen illan jälkee.Tein heti jo selväks et jos se on yhen illan juttu se on.Mut se sano soittavansa (ja minä hölmö lankesin ansaan!!).Ei ois tarvinnu sanoa,niin en olis herätelly toiveita :(
- piu--pau
Kävikö missää välissä mielessä että sille olisi voinu olla joku oikea syy miksi se ei soittanu?
- Hardelina
Monesti kävikin. Mutta en vain keksinyt ihan semmoista syytä? Ja varsinkin kun soitto on jo sen kohta viis pv myöhässä.
- tytte
En nyt halua herättää mitään turhia toiveita, koska asiahan voi olla niin,että sitä soittoa ei koskaan tule.
Mutta.Entäpä jos jätkällä todellakin on oikea syy.Älä vielä luovu toivosta,sillä jos sanoit hänelle,että ei tarvi soittaa, että on ok jos yhden illan juttu ja jätkä silti lupas soittaa niin..
Älä siis luovo toivosta ainakaan ihan kokonaan, cause you never know :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862