Jo tuolla aiemmin sanoinkin toisessa yhteydessä, että vain minun älykyyteni voittaa kauneuteni. Minun on todella vaikea löytää kaltaistani seuraa. Alempana olevaa en haluakaan,sillä haluan katsella toista ikäänkuin ylöspäin. Voitte varmaan kuvitella minun vaikeuteni ja sankoin joukoin ottaa osaa pulmaani. Oi, minä etsin ystävää niin homoista, heteroista kuin bisseistäkin - kunhan vaan nyt joku tasollani oleva löytyisi. (EN TÄÄLTÄ kylläkään ketään halua!) Katsokaas, noiden kahden ominaisuuden lisäksi olen TODELLA upeavartaloinen (siis josta miehet tykkää ;)), treenattu, mutta silti pehmeän naisellinen, kissamaisen kaunis, herkkä, sensuelli, huumorintajuinen, kulturelli jne. Hiukseni hulmahtelevat ihanasti pitkin selkää sankkoina ja kiiltavan vaaleahkoina :). Minä lumoan yleensä ihmiset silmilläni, joiden katsetta ja väriä on verrattu lähteen poreilevaan veteen, meren pehmeästi helmeileviin aaltoihin tai taivaan kirkkaimpina loistaviin tähtösiin. Ja lopuksi voisin sanoa, että myös vaatimattomuus on ominaisuus, joka voittaa kauneuteni - niukin naukin.
Mä oon...
7
588
Vastaukset
- ???
Mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa...?
- gila
itsensä rakastaminen niin turvallista. Tietää mitä saa ja mitä rakastetulta voi odottaa: ihailua ja arvostusta joka kestää ikuisesti. Eikä tarvitse riutua kärsimyksessä ja epätietoisuudessa: mitähän sen katse merkitsi, miksiköhän se räpytti silmiään juuri siten ja hymyiliköhän se siinä mielessä vai muussa...
Ihanaa olla ihana ja nauttia siitä ihanasti :)) - ...niin ihana
Itsensä rakastaminen täytyy erottaa itserakkaudesta, mihin syntiin luonteeni jalouden vuoksi en ole onneksi langennut. Realiteetit olen vain todennut.
Niin, on hirveän surullista, kun en voi kaikille niille, jotka minut haluaisivat, itseäni antaa. Haluajia on ollut ja on paljon, sillä valovoimani on tavaton. Mutta, enhän siis itseäni jaa, säästän päinvastoin. Sille oikealle- joita voi olla useampiakin, mutta joista yksikään ei vielä vastani ole tullut.- Läppähuuli
Bravo... saisiko hehkutuksesi encorena ;) Ja joku tuolla ylempänä vielä kyseli, onko tämä oikea foorumi kevyeen keskusteluun ja huulenheittoon?!
- aelita
he he hehe he he...
- ..niin ihana
Ihan ihan, että huumorintajuakin vielä löytyy!
- ...niin ihana
...oikeinkirjoitus unohtuu kiireessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958