aloitin hiljattain omakotitalon rakennuksen ja nyt riesana on pomoileva appiukko joka luulee tietävänsä kaikesta kaikena.ja kaikki mitä teen on jotenkin väärin.eli , annnanko kylmästi porttikiellon.en kuitenkaan haluaisi polttaa välejä.ps ei tunnu ymmärtävän puhetta.
appiukko
6
1105
Vastaukset
- pakkopekka
Yritä keksiä sille jotain mielekästä hommaa, jossa sen aika kuluu huomaamatta. Tee selväksi kuka päättää mitä tehdään ja kenen työmaalla ollaan. Toi on muuten ihan normaalia.
- kuis tää?
ostoksille, mutta 'unohda' antaa tarpeeksi rahaa mukaan.
Eiköhän se muutamasta kerrasta. - ttttttttttttttttttttttttttt...
meidän talo ja se rakennetaan meidän rahoilla, joten halua, että siitä meidän näköinen ja tarpeeksi laadukas.
Itsellä on vähän sama pelko, kun aloittamme jossakin välissä rakentamaan. Mulla on vaan se tieto, että appi ei oikeasti tiedä miten asiat tehdään. Sen kyllä tiedän, että neuvoja kyllä tule satelemaan.
Tosin olen tiekoneen kohdalla yrittänyt jo pikku hiljaa opettaa tapoja hänelle. Jos koneessa on ollut ja vika ja appi pyytää minua auttamaan, niin yleensä hän kyllä toteaa, että kyllä sekin tuttu B olisi varmaan osannut hoitaa tämän. No minä siihen, että varmaan herra B tulee hoitamaan asian.
Nykyisin appi on aika varoivainen puheissa, kun tarvitsee apua tietokoneen kanssa...... - Rahikaisella
Kun aloin rakentaa, olivat työmaalla sekä appiukko että isäni viisastelemassa ja pomoilemassa.
Ilmoitin molemmille että työmaalle ei ole tulemista jos ei osta käyttäytyä.
Sanoin että neuvoja voi antaa, mutta tuskin niitä noudatan.
Pari kertaa sai molemmille sanoa pahasti, sitten tajusivat ja loppu meni ok. - kaiken
rakentamisesta vaikka ensimmäistä taloa tehdään.
Kuitenkin apua ja rahaa ollaan ruinaamassa ja tonttikin piti ilmaiseksi antaa.
No kyllä siperia opettaa. - asdfghjkl
Pitää myöntää, että minun appiukkoni on aika näppärä käsistään. Ei hänen neuvoistaan voi olla kieltäytymättä.
Olen minäkin useasti silti miettinyt, että sanonko suoraan tuosta pomottelemisesta, mutta aina se on jäänyt sanomatta. Useasti hän on käynyt auttamassa ja toivon, että tulee edelleen auttamaan.
Eräs sukulaismies on juuri sellainen, joka ei huoli neuvoja keneltäkään. Hänen remontoinneistaan kyllä sitten näkeekin osaamattomuuden. Saunaremppakin meni muutaman vuoden jälkeen uusiksi! Liekö vesieristeet jääneet pois tai mitä sitten lieneekään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958