Kotilon lopettaminen?

Gwimm

Kuinka aikuinen, normnaalin kokoinen akaattikotilo lopetetaan?

9

3369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia..

nooh,itse en tiedä,olen yhden aikuisen kotiloni lopettanut niin,että laitoin ensin horrokseen,sitten kun olin varma että on syvässä horroksessa,sitten laitoin kotilon pakastimeen 2 kuukaudeksi niin,että kuoli varmasti,sitten hautasin sen,se oli kyllä todella surullinen päivä.miksi muuten oman kotoilosi aiot lopettaa??? jos on ihan terve,tai vain vähän haavoittunut esim kuoresta,älä turhaan lopeta! ellet pysty sitä enää pitämään,ja sen takia aiot lopettaa,voisin ottaa sen.älä lopeta kotiloasi tuolla minun tavallani ennenkuin joku muu tältä palstalta on vahvistanut tuon,ettei ole väärin!

• Suski

Yksi kaverini lopetti kotilon (se sekos täysin, sen kuori alko pyösrii ympyrää jne.) sillai, että leikkas sen pään irti puukolla. Myy mielummin kotilosi/aksusi! Miksi se pitää tappaa kun voi mydäkkin?

• kotilo-ja-gekkofani
        Suski kirjoitti:

Yksi kaverini lopetti kotilon (se sekos täysin, sen kuori alko pyösrii ympyrää jne.) sillai, että leikkas sen pään irti puukolla. Myy mielummin kotilosi/aksusi! Miksi se pitää tappaa kun voi mydäkkin?

Kauhee tapa tappaa kotilo! Myy/anna tosiaan kotilosi mieluummin tuolle tiialle, ei tarvitsisi sen kärsiä!

• kotilo-kaktusfani(en kirjau...
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

Kauhee tapa tappaa kotilo! Myy/anna tosiaan kotilosi mieluummin tuolle tiialle, ei tarvitsisi sen kärsiä!

Todella kamala tapa tappaa kotilo!

• aksu fani
        Suski kirjoitti:

iso vai pieni?aksun lopettaminen noin on kauheaa,eihän se ollut aksu?on ollut varmaan omistajallekkin kauheaa:´(

• Sprett
        aksu fani kirjoitti:

iso vai pieni?aksun lopettaminen noin on kauheaa,eihän se ollut aksu?on ollut varmaan omistajallekkin kauheaa:´(

Kysyjä ei kysynyt onko se kamalaa vai ei hän kysy miten se tapahtui.

• feline.
        Sprett kirjoitti:

Kysyjä ei kysynyt onko se kamalaa vai ei hän kysy miten se tapahtui.

mitä sä selität sprettie???

• Gwimm
        feline. kirjoitti:

mitä sä selität sprettie???

Olenko maininnut jotain, että aion lopettaa kotiloni?

• gwimm

sepä olikin hankala kymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3435
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2569
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      115
      2530
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2184
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1693
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1594
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1536
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1267
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1146
    Aihe