Osaako kukaan kertoa paljonko maksaa 2002 Clion jakohihnan vaihto? Kone siis 1.4 16v
Clio 1.4 16v
11
2122
Vastaukset
- matoniljakas
Siitä ei ole muuta kuin harmia! Myy pois!
- rellukka71
Ei tätä palstaa suotta haukuta, hupaisaa suorastaan! Hyvä matoniljakas - tosi huono läppä. Ja nyt voitkin jatkaa tyytyväisenä sen mopon kannen hiomista.
- matoniljakas
rellukka71 kirjoitti:
Ei tätä palstaa suotta haukuta, hupaisaa suorastaan! Hyvä matoniljakas - tosi huono läppä. Ja nyt voitkin jatkaa tyytyväisenä sen mopon kannen hiomista.
Hyvä rellukka, mulla oli samanlainen -92 cliimaxi pari vuotta sitten eikä koko paskasta ollut kuin harmia!! Ja mopoa ei ole ikinä ollut, ne on janareitten heiniä..
- vai ei?
matoniljakas kirjoitti:
Hyvä rellukka, mulla oli samanlainen -92 cliimaxi pari vuotta sitten eikä koko paskasta ollut kuin harmia!! Ja mopoa ei ole ikinä ollut, ne on janareitten heiniä..
Vuoden -92 ja -02 Cliot taitaa olla kuitenkin hieman erilaisia. Itselläni -02 ja hyvin pelittää.
- matoniljakas
vai ei? kirjoitti:
Vuoden -92 ja -02 Cliot taitaa olla kuitenkin hieman erilaisia. Itselläni -02 ja hyvin pelittää.
Oli vuoden -92 vuoden auto!
- Iso ja pieni
Tässä vaan oheisesimerkki:
-95 clio 1.4 400€
-88 R25 2.0 TX 60€
Työt tehty samassa korjaamossa (ei merkkiliike)- rellunpippana
Tilaa Motonetistä hihna ja rullat ja vaihdata jossain yleiskorjaamolla, niin säästät euroja verrattuna merkkiliikkeeseen.
- Köpi69
rellunpippana kirjoitti:
Tilaa Motonetistä hihna ja rullat ja vaihdata jossain yleiskorjaamolla, niin säästät euroja verrattuna merkkiliikkeeseen.
Kokemuksesta voin sanoa, että millään yleispajalla ei pystytä 16 venttiiliseen hihnaa vaihtamaan koska niillä ei ole tarvittavia erikoistyökaluja siihen. Niitä tulee vuodessa aina muutama meille merkkiliikkeeseen kun homma kusee. Eikä pidä unohtaa sitä vesipumpun vaihtoa samalla.
- jorrma
Köpi69 kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että millään yleispajalla ei pystytä 16 venttiiliseen hihnaa vaihtamaan koska niillä ei ole tarvittavia erikoistyökaluja siihen. Niitä tulee vuodessa aina muutama meille merkkiliikkeeseen kun homma kusee. Eikä pidä unohtaa sitä vesipumpun vaihtoa samalla.
kyllä ainakin mun hihna vaihdettiin ihan muualla kun merkkiliikkeessä.. joten työkaluja on tarjolla muillekkin :) ja säästää euroja !!!;) kjäh
- Köpi69
jorrma kirjoitti:
kyllä ainakin mun hihna vaihdettiin ihan muualla kun merkkiliikkeessä.. joten työkaluja on tarjolla muillekkin :) ja säästää euroja !!!;) kjäh
Kyllä varmaankin isoilla huoltoketjuilla kuin esim. AD.lla on tarvittavat työkalut mutta tuskinpa mistään bensa-aseman huoltohallista niitä löydä. Mikä auto sulla on ja missä vaihdettiin? Kyllähän erikoistyökaluja saa ostettua merkkiliikkeestä jokainen joka haluaa.
- jorrma
Köpi69 kirjoitti:
Kyllä varmaankin isoilla huoltoketjuilla kuin esim. AD.lla on tarvittavat työkalut mutta tuskinpa mistään bensa-aseman huoltohallista niitä löydä. Mikä auto sulla on ja missä vaihdettiin? Kyllähän erikoistyökaluja saa ostettua merkkiliikkeestä jokainen joka haluaa.
no kai niitä työkaluja voi olla huoltoasemillakin jos yksityishenkilöilläkin.. rellukanta niin suuri et kandee varmaan varautua korjaan niitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510