Detur perui 17.5. kaikki 15.6. - 31.8. välin kaikki torstailennot: (Antalya, Alanya, Belek ja Kemer) Lähtöön oli aikaa mutama viikko.
Varasin matkani heti kun tulivat myyntiin. Loma järjestetty varauksen mukaan ja nyt ei saa enää muilta järjestäjiltä vastaavaa mestaa.
Kiitti V...tusti! Pitäkää matkanne jatkossakin.
Detur perui
11
3889
Vastaukset
- Onnekas
Harmi juttu tollanen äkkinäinen peruutus!
Meillä kävi samoin Finnmatkojen kanssa kun he peruivat kaikki keskiviikon lähöt, mutta onneksi saimme tiedon paljon ennen omaa lähtöämme niin saimme varattu uuden matkan!
Nyt olemme menossa nimenomaan Deturilla torstaina, onneksi jo ensi viikolla niin sentään nyt pääsemme matkaan!
Mutta harmittelut teidän puolesta!
Enpä minäkään taida aivan heti Deturilla matkata, on nimittäin huonot lentoajat, perillä ei ehdi olla kuin juuri ja juuri 6 päivää ja pyörätuolissa matkaavia ei kohdella tasavertaisesti!
Mutta tapahtuu niitä peruutuksia muillakin järjestäjillä, se lohdutuksena, vaikka eihän se juuri auta! - lennot...
...sitten peruttiin???????????
- cat22
Turkin matkat ovat romahtaneet tosi paljon, tuntuu että niitä perutaan näköjään alvariinsa.
- jos ei saa myytyä
Ainakaan Aurinkomatkat ei ole yhtään lentoa peruuttanut. Jokainen lento ollut loppuunmyyty. Taitaa olla myös markkinoijassa ja myyjässä vikaa jos ei saa matkojaan myytyä. Deturilla nyt ei ole muutenkaan kymppi suositukset palveluistaan ja lennoistaan. Sama tahtoo koskea myös myös entistä täysin suomalaista ja luotettavaa Finnmatkoja. Finnmatkoillakin laatu ja palvelu laski kuin häränpylly kun myytiin suomesta pois ja yhdisti matkatoimistoja saman nimen alle. Tukekaa suomalaista eli Aurinkomatkoja. Siellä ne rahat jääkin suomeen toisin kuin Finnmatkoilla ja Deturilla.
- Peruutus
jos ei saa myytyä kirjoitti:
Ainakaan Aurinkomatkat ei ole yhtään lentoa peruuttanut. Jokainen lento ollut loppuunmyyty. Taitaa olla myös markkinoijassa ja myyjässä vikaa jos ei saa matkojaan myytyä. Deturilla nyt ei ole muutenkaan kymppi suositukset palveluistaan ja lennoistaan. Sama tahtoo koskea myös myös entistä täysin suomalaista ja luotettavaa Finnmatkoja. Finnmatkoillakin laatu ja palvelu laski kuin häränpylly kun myytiin suomesta pois ja yhdisti matkatoimistoja saman nimen alle. Tukekaa suomalaista eli Aurinkomatkoja. Siellä ne rahat jääkin suomeen toisin kuin Finnmatkoilla ja Deturilla.
Aurinkomatkat on peruuttanut 2 lentosarjaa Turkkiin, yhden antalyaan ja yhden Dalamaniin.
Lisäksi Dalamanin peruutetut matkustajat on siirretty Milaksen kentälle laskeutuvalle lennolle. Aurinkomatkat on myynyt koneistaan paikkoja Nazarille sekä Dalamaniin että Antalyaan, joten ei se Aurinkomatkatkaan kaikkea ole saanut myytyä. Eli aivan sama loppujen lopuksi kenen matkassa matkustaa, peruutuksia on kautta linjan - ja Suomen valmismatkalain mukaisesti kaikki ovat peruutuksista ilmoittaneet, kaikki varmasti ovat yrittäneet täyttää koneitaan aivan viime hetkiin saakka.
Huomautan samalla että oli matkanjärjestäjä suomalainen tai ulkomaalainen, heillä on Nazaria lukuunottamatta suomessa jälleenmyyjäverkosto, suomalaista toimistostaffia ja verot maksavat suomeen kuten muutkin - ja tuovat duunia jälleenmyyjillekin. Se että kenen taskuun voitot kilahtaa on sitten eri juttu, mutta siitä emme me suomalaiset muutenkaan osaamme saa...... - väittämäsi
Peruutus kirjoitti:
Aurinkomatkat on peruuttanut 2 lentosarjaa Turkkiin, yhden antalyaan ja yhden Dalamaniin.
Lisäksi Dalamanin peruutetut matkustajat on siirretty Milaksen kentälle laskeutuvalle lennolle. Aurinkomatkat on myynyt koneistaan paikkoja Nazarille sekä Dalamaniin että Antalyaan, joten ei se Aurinkomatkatkaan kaikkea ole saanut myytyä. Eli aivan sama loppujen lopuksi kenen matkassa matkustaa, peruutuksia on kautta linjan - ja Suomen valmismatkalain mukaisesti kaikki ovat peruutuksista ilmoittaneet, kaikki varmasti ovat yrittäneet täyttää koneitaan aivan viime hetkiin saakka.
Huomautan samalla että oli matkanjärjestäjä suomalainen tai ulkomaalainen, heillä on Nazaria lukuunottamatta suomessa jälleenmyyjäverkosto, suomalaista toimistostaffia ja verot maksavat suomeen kuten muutkin - ja tuovat duunia jälleenmyyjillekin. Se että kenen taskuun voitot kilahtaa on sitten eri juttu, mutta siitä emme me suomalaiset muutenkaan osaamme saa......Eipä pidä paikkansa täysin. Aurinkomatkoilla suurinosa tuotosta jääkin kotimaahan. Tietysti yhteistyökumppaneille kuten hotellille oman osuutensa. Finnmatkoihin verrattuna joka tuo suomeen ja suomalaisille rahaa tavalla tai toisella on vain muutamia prosentteja. Tämä on tietoa ei mutua.
- palvelua
Kävin keskustelua Deturin kanssa peruuntuneesta matkasta ja vaihtoehdoista. Palvelu oli uskomattoman töykeää.
Eilen tulleessa lentosarjan peruuntumisesta kertoneessa kirjeessä tarjottiin matkoja alkuperäisen lähtöpäivän jälkeiselle lauantaille. Niillekään ei ollut tilaa..
Virkailija piti minua kysymyksineni ikäänkuin kiusaajanaan. Ole huoleti, en osta enää ikinä yhtiöstänne mitään.- turkkiin
Kaikki maakuntalennot peruttu, eikä enää tilaa vastaaville lennoille helsingistäkään. Onhan se uskomatonta vedätystä matkanjärjestäjiltä hintojen nousuun , kun nyt joudutaan tappelemaan muutamista paikoista mitä enää on jäljellä. Ei olisi uskonut
tätäkään kokevani, matka varattiin ajoissa kesälomalle, ilmoitus Deturilta kolmea vikkoa ennen matkaa "PERUTTU", uutta vastaavaa ei tarjolla.
Mitä nyt? - nainen792
turkkiin kirjoitti:
Kaikki maakuntalennot peruttu, eikä enää tilaa vastaaville lennoille helsingistäkään. Onhan se uskomatonta vedätystä matkanjärjestäjiltä hintojen nousuun , kun nyt joudutaan tappelemaan muutamista paikoista mitä enää on jäljellä. Ei olisi uskonut
tätäkään kokevani, matka varattiin ajoissa kesälomalle, ilmoitus Deturilta kolmea vikkoa ennen matkaa "PERUTTU", uutta vastaavaa ei tarjolla.
Mitä nyt?Ei ne välitä asiakkaistaan. Olen ollut heillä oppaana. Ei siel välitetä yhtään asiakkaista eikä henkilökunnastakaan.
Ja heidän lentoaikataulut on todella perseestä. Häiritsevät ihmisiä lomalla ihme yölennoilla ja se loma-aika jää lyhyeksi. - ilmassa???
nainen792 kirjoitti:
Ei ne välitä asiakkaistaan. Olen ollut heillä oppaana. Ei siel välitetä yhtään asiakkaista eikä henkilökunnastakaan.
Ja heidän lentoaikataulut on todella perseestä. Häiritsevät ihmisiä lomalla ihme yölennoilla ja se loma-aika jää lyhyeksi.Kuulosti todella pahalta tuo sinun kirjoituksesi.
Minun ystäväni oli 2 vuotta oppaana Deturilla eikä ollut pahaa sanaa sanottavana.
Tuskin mikään matkatoimisto välittää asiakkaistaan,heille riittää kun ihminen tulee ja käyttää mahdollisimman paljon maksullisia palveluita.
Minä tuskin olen suosikki asiakas toimistolle koska en ikinä osta mitään valmisjuttuja vaan hommaan kaikki itse.
Paras kaverini on naimisissa turkkilaisen kanssa niin ehkä minä olen vähän out noista opas ym jutuista.
Olen aina saanut oppailta hyvää palvelua,kiitokset kuuluu heille,myös Sinulle.
Ja kehumatta;olen kiittänyt kun on aihetta,valittaa en viitsi pikkujutuista vaikka se tuntuu olevan monelle tärkeää.
Mehän ollaan lomalla,kaiken kuuluukin olla erilaista kuin kotona.
Tämän kesän Marmaris oppaille Helille ja tummatukka-Lauralle nostan hattua,hoitivat upeasti yhden passinsa hukanneen miehen kotiin sieltä.
En haluaisi olla opas,olen kyllä jo liian vanhakin siihen hommaan.
- Turkish Airways:ltä
Turkish Airways lentää Helsingistä Istanbuliin josta jatkoyhteys Antalayaan. 3 tunnin vaihtoaika. Otatte kentältä kimppaan taksin Alanyaan 50 - 60 €. Netistä löytyy hotelleja. Hinta 50- €/vko. Voit ostaa matka suoraan netistä TA:lta (THA)tai kääntyä Töölön matkatoimiston puoleen. Voi hommat järjestää itsekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070