Voiko koiraani sanoa saksanpaimenkoiraksi, kun sen isässä on puolet rottweileria, äiti sillä on puhdas saksanpaimenkoira?
sakemanni vai sekarotuinen?
9
1113
Vastaukset
- ---
Ei tietenkään voi, ei koirasi varmasti käy esim. jalostukseen. Sano sitä seropiksi, kuulostaa hienolta. (todellisuudessahan se tarkoittaa sekarotuista piskiä) :D
- ja äkkiä!!
rakkikoirat-sivut löydät tuolta...en tiedä mistä mutta täällä ne ei ole!
Vitsi vitsi! On mullakin ollu puoli-sefu - Jokainen saa
Jokainen saa sanoa koiraansa ihan miksi haluaa. Mutta kyllä minä ainakin sanon suoraan, että seropini on seropi. Ei siinä ole mitään salattavaa. Ja toisekseen, kai koirastasi näkee, että siinä muutakin kuin sakemannia.
- meillä näin
Noh, minulla on koira, jonka molemmat vanhemmat ovat saksanpaimenkoiria, mutta joka ei ole rekisteröity. tämkin koira on monen mielestä sekarotuinen, joten eiköhän tuo sinunkin koirasi ole. Voithan toki sanoa, että siinä on sakemannia ja rotikkaa, jos se kuulostaa jotenkin "paremmalta"
- jiinii
Koirani on rekisteröitynä saksanpaimenkoiraksi...
joten kasvattajako huijannut... - on,,,,,,,,,,,,,,,
jiinii kirjoitti:
joten kasvattajako huijannut...Hyvä provo :) :)
- Mimoza-69
jiinii kirjoitti:
joten kasvattajako huijannut...Sua on huijattu :)
Toivottavasti et maksanut itseäsi kipeäksi tästä sekarotuisesta "paperikoirasta"...
Eihän sillä muuten väliä ole, onko koira sekainen vai ei, mutta tuollainen huijaus on perseestä.
Vaan mullekkin tarjottiin aikoinaan feikkipapereita koiralle, jossa oli i:kultsi saku ja ä:poliisisaku (molemmat oli omia)... Lapsesta tuli musta saku (paras koira, mikä mulla on ikinä ollu!). Kieltäydyin papereista. Mulle riitti hyvä koira ja ystävä :) - kasvattaja
jiinii kirjoitti:
joten kasvattajako huijannut...kasvattaja on varmaan rekannut koirasi johonkin omaan rekisteriinsä,kennelliittonhan sitä ei voisi rekata.
- Töpö
kasvattaja kirjoitti:
kasvattaja on varmaan rekannut koirasi johonkin omaan rekisteriinsä,kennelliittonhan sitä ei voisi rekata.
Kyllä muuten voi. Ei ne sieltä kennelliitosta tule dna-testejä pentueille tekemään ennen rekisteröintiä. Ja tuskinpa sillä koiralla papereissa on toinen vanhemmista rotikka ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069