Ilmaista

kerrankin

Vihdoinkin jotain helppoa ja ilmaista ainakin lankapuhelimiin ympäri maailmaa. Kävin voipcheap.com sivulla ja niinpä puhelinlaskuni laskivat kertaheitolla. Nyt vain lankapuhelimiin soittelemaan ja kännyköihinkin tosi halvalla.

14

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make.

Kokeilin voipcheap.com ohjelmaan ! Soitin lankanumeroon ja puhelu katkesi yhden minuutin jälkeen eli ilmeisesti ilmaisuus loppui yhteen minuuttiin vai kuinka ? Tietääkö joku onko ohjelma ilmainen pitempääkin kuin yhden minuutin jollain kostilla ? Vai onko olemassa vastaavaa ohjelmaa, jolla voisi puhua lankanumeroihin ilmaiseksi ?
      Kiitos asiallisista neuvoista !

• Sköpöttelijä

voit puhua rajattomasti. Huomaa, että ostamasi krediitti on voimassa 90 vuorokautta. Jos soitat ilmaisiin lankanumeroihin krediitti ei kulu, mutta kun soitat kännyihin se kuluu. Mutta 90 vuorokauden jälkeen krediitti nollautuu, vaikka et olisi sitä kuluttanut yhtään. http://www.voipcheap.com/en/faq_account.html

Tämähän on suora jatkos VoipBusterille. Ohjelman ulkoasukin sen kertoo.

• se menee
        Sköpöttelijä kirjoitti:

voit puhua rajattomasti. Huomaa, että ostamasi krediitti on voimassa 90 vuorokautta. Jos soitat ilmaisiin lankanumeroihin krediitti ei kulu, mutta kun soitat kännyihin se kuluu. Mutta 90 vuorokauden jälkeen krediitti nollautuu, vaikka et olisi sitä kuluttanut yhtään. http://www.voipcheap.com/en/faq_account.html

Tämähän on suora jatkos VoipBusterille. Ohjelman ulkoasukin sen kertoo.

Olen tässä soitellut lankapuhelimiin ympäri maailmaa ja sitten käytän myös sitä 10€, jonka ostin kännyliittymiä varten. Kun soittaa molempia puheluja, niin kyllä tulee halvaksi.

• Soittaminen
        se menee kirjoitti:

Olen tässä soitellut lankapuhelimiin ympäri maailmaa ja sitten käytän myös sitä 10€, jonka ostin kännyliittymiä varten. Kun soittaa molempia puheluja, niin kyllä tulee halvaksi.

Pitempään palstaa lukeneena olen jo aikoja sitten soittanut ilmaiseksi lankapuhelimeen VoipBusterilla. Alkuun muistaakseni 2€ maksettua voi soitella lankaan ilmaiseksi, sitten 5€ ja nyt 10€ ja maksimi 300 min viikossa. Kännyyn maksaa 15cnt tai 11cnt, mutta vieläkin halvempaa on Elisalla soittaa kännykästä kännykkään 6.6cnt minuutti. Lisäksi VoipCheapissa on voimassa maksettu summa 80 pv, VoipBusterissa ja VoipStuntissa 120 pv, minä aikana on soitettava maksulliset puhelut ja minkä jälkeen on ostettava taas puheaikaa.
        Kokeilin, miten käy jos ei sen jälkeen maksa taas, ja pari postia tuli ja siihen loppui ilmaisuus.
        Toisekseen, koska lankaliittymiä alkaa olla niin harvoilla käytössä, niin en viitsinyt enää ostaa puheaikaa.
        Minuutinhan voi soittaa kaikilla noilla ilmaiseksi pelkällä kirjautumisella.
        Ei tuo mikään uusi juttu ole.

• uusi juttu
        Soittaminen kirjoitti:

Pitempään palstaa lukeneena olen jo aikoja sitten soittanut ilmaiseksi lankapuhelimeen VoipBusterilla. Alkuun muistaakseni 2€ maksettua voi soitella lankaan ilmaiseksi, sitten 5€ ja nyt 10€ ja maksimi 300 min viikossa. Kännyyn maksaa 15cnt tai 11cnt, mutta vieläkin halvempaa on Elisalla soittaa kännykästä kännykkään 6.6cnt minuutti. Lisäksi VoipCheapissa on voimassa maksettu summa 80 pv, VoipBusterissa ja VoipStuntissa 120 pv, minä aikana on soitettava maksulliset puhelut ja minkä jälkeen on ostettava taas puheaikaa.
        Kokeilin, miten käy jos ei sen jälkeen maksa taas, ja pari postia tuli ja siihen loppui ilmaisuus.
        Toisekseen, koska lankaliittymiä alkaa olla niin harvoilla käytössä, niin en viitsinyt enää ostaa puheaikaa.
        Minuutinhan voi soittaa kaikilla noilla ilmaiseksi pelkällä kirjautumisella.
        Ei tuo mikään uusi juttu ole.

Haloo, kaikki ei ole vanhoja tekijöitä täällä netissä ja nettipuheluissa. Minä soitan monille tutuille ympäri maailmaa lankapuheluihin ja en arvosta elisaa mm. sen palvelunkaan ja puheluiden kalleuden takia.

• VoiVoe
        uusi juttu kirjoitti:

Haloo, kaikki ei ole vanhoja tekijöitä täällä netissä ja nettipuheluissa. Minä soitan monille tutuille ympäri maailmaa lankapuheluihin ja en arvosta elisaa mm. sen palvelunkaan ja puheluiden kalleuden takia.

VoipCheap on käyttöliittymältään esimerkiksi VoipBusteria edistyksellisempi: Puheääntä voi säätää ja sekä mikrofonille että kaiuttimelle on erilliset ilmaisimet.

Ulkoasultaankin peittoaa Busterin kirkkaasti. Muutenhan ohjelmat ovat selvästi samaa alkuperää.
        Onkohan maksuissa ja voimassaoloissa eroa?

• svf

moi
        voipdiscountilla voit läysätä tunnin (59.59) kerrallaan, si menee poikki. ei muuta ku uus yhteys. kun ilmaisten puhelun määrä tulee täyteen, niin poistat ohjelman koneelta ja lataat uusix, toisilla tiedoilla, kyä toimii.
        hyvä homma, ...lankaan.

• anttu-t

Sitä mukaa kun löydätte uusia hyviä palveluja tai hintatiedot muuttuu, lisätkää/päivittäkää Connecting Biiglen VoIP-palvelulistalle http://connecting.biigle.fi/oppaat/voip.php .
      Sieltä on hyvä noita sitten tutkailla.

VoipCheapin joku jo lisäsikin, kiitos siitä.

• uusi juttu

Jos näitä vähän vanhempia viestejä olis lukenut, niin siinähän nämä ilmaiset puhelut olis selvinneet, eihän näitä kirjoituksia niin paljon ole. Mutta ei se mitään. Hiljaistahan täällä on, kun ei ole mitään uutta.

Elisan puhelut ovat kaikkein havimpia HUOM. kaikkiin liittymiin ja lankaan, kuten myös entisen TeleFinlandin, vain 6.6 senttiä minuutti, vai onko jollakin vielä halvemmat kaikkialle kaikkiin liittymiin suomessa?
        Minulla ei Elisan kanssa ole ollut mitään hankaluuksia ja ilmaisia soittoja 5€ edestä kuukaudessa on vielä lähes vuoden kahdessa liittymässä ja kk. maksukin on mitättömät 69 senttiä. Tämä nyt kuuluisi kylläkin Matkapuhelinfoorumiin.

• Rahastettu
        uusi juttu kirjoitti:

Jos näitä vähän vanhempia viestejä olis lukenut, niin siinähän nämä ilmaiset puhelut olis selvinneet, eihän näitä kirjoituksia niin paljon ole. Mutta ei se mitään. Hiljaistahan täällä on, kun ei ole mitään uutta.

Elisan puhelut ovat kaikkein havimpia HUOM. kaikkiin liittymiin ja lankaan, kuten myös entisen TeleFinlandin, vain 6.6 senttiä minuutti, vai onko jollakin vielä halvemmat kaikkialle kaikkiin liittymiin suomessa?
        Minulla ei Elisan kanssa ole ollut mitään hankaluuksia ja ilmaisia soittoja 5€ edestä kuukaudessa on vielä lähes vuoden kahdessa liittymässä ja kk. maksukin on mitättömät 69 senttiä. Tämä nyt kuuluisi kylläkin Matkapuhelinfoorumiin.

Miten ilman luottokorttia voidaan maksaa VopBusterille tiliä? Maksoin kolme viikkoa sitten kännykällä 5€ ja nyt ilmoitetaan, että viikon sisällä olis tultava lisää hynää. Eikö kännykällä voikaan maksaa 10€, jolloin voisi soittaa 3-4 kuukautta.

Oon pulassa, mikä nyt neuvoksi???

• minusta
        Rahastettu kirjoitti:

Miten ilman luottokorttia voidaan maksaa VopBusterille tiliä? Maksoin kolme viikkoa sitten kännykällä 5€ ja nyt ilmoitetaan, että viikon sisällä olis tultava lisää hynää. Eikö kännykällä voikaan maksaa 10€, jolloin voisi soittaa 3-4 kuukautta.

Oon pulassa, mikä nyt neuvoksi???

näyttää siltä, että PayPal puhelumaksussa on 10€ mahdollisuus. En nyt kuitenkaan viitsinyt maksaa, niinkuin jo kirjoitin, koska on niin vähän käyttöä lankapuheluille.

• Maksaja
        minusta kirjoitti:

näyttää siltä, että PayPal puhelumaksussa on 10€ mahdollisuus. En nyt kuitenkaan viitsinyt maksaa, niinkuin jo kirjoitin, koska on niin vähän käyttöä lankapuheluille.

En minä kylläkään mitään puhelinmaksuvaihtoehtoa tosta PayPal-maksutavasta löytänyt. Missä se mahis oikein on ja miten sillä pääsee maksamaan puhelimella ilman luottokorttia?

• puhelimella
        Maksaja kirjoitti:

En minä kylläkään mitään puhelinmaksuvaihtoehtoa tosta PayPal-maksutavasta löytänyt. Missä se mahis oikein on ja miten sillä pääsee maksamaan puhelimella ilman luottokorttia?

Ei se taida toimiakaan enää, viimeksi maksoin nelisen kuukautta sitten 5€ soitolla. Menee aina PayPal tunnuksiin, eikä näin äkkiä onnistukaan.
        Tietääkö joku enemmän?

• koklaa

Kokeilkaa Voipdiscount...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe