Nuoret miehet vie naiset

Ihmettelijä62

Mikä piru siinä on että nykyään nuoret miehet(alle kolmikymppiset) iskee vanhempia naisia. Olen pannut merkille ravintoloissa että enemmissä määrin naisilla on nuorempia miehiä. No eipä toimi homma toisin päin. Annas olla kun nelikymppinen mies yrittää parikymppistä naista niin hyvä ettei pervoksi haukuta. Nelikymppinen nainen senkun kikattaa kun teini kun parikymppinen pitkätukka puristelee perseestä. No eipä tässä muuta. Kunhan vaan ihmettelen. Kai se maailma muuttuu Eskoseni

21

2286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40+

      nainen ja täytyy todeta samaa, et kolmekymppiset ja alle, ovat aina baarissa iskettämässä. Mistähän johtuu?
      Ja cätissä jopa 17-v. haluais....vaikka mitä. Ja yleensäkin paljon nuoremmat (alle 40) on tarjoamassa seuraa.

    • 30v

      Kyllä monella naisella on itseään nuorempi mies.Ihan katukuvassakin näkyy. Aiemmin kielletystä hedelmästä on tullut sallittu. No, itsellänikin on parikymppinen nuorimies.

      • olla kokoajan perseessä

        On poikkeuksia, kaikki eivät halua äitiään panna.


      • en ole mieheni kanssa harra...
        olla kokoajan perseessä kirjoitti:

        On poikkeuksia, kaikki eivät halua äitiään panna.

        , kun en nauti seksistä? Lasten teon jälkeen (15 vuotta sitten) seksiä. Minusta se on kovin vastenmielistä ja epähygieenistä puuhaa. Ylimainostettua sinällään.

        Olen yrittänyt tyttärillenikin teroittaa esiaviollisten suhteiden silkkaa pahuutta. Nykyisin televisio, lehdet, kirjat, elokuvat ja mainokset sisältävät liikaa seksiä. Sitä pitäisi sensuroida. Myös pukeutumiseen pitäisi kiinnittää huomiota. Ei missään nimessä yli polven nousevia hameita, eikä navan paljastavia paitoja.


      • rva
        olla kokoajan perseessä kirjoitti:

        On poikkeuksia, kaikki eivät halua äitiään panna.

        Fiksuja nuoria miehiä.
        Katsos,käytetään vanhat ensin,
        nuorilla on aikaa oottaa...:)


      • Heh
        en ole mieheni kanssa harra... kirjoitti:

        , kun en nauti seksistä? Lasten teon jälkeen (15 vuotta sitten) seksiä. Minusta se on kovin vastenmielistä ja epähygieenistä puuhaa. Ylimainostettua sinällään.

        Olen yrittänyt tyttärillenikin teroittaa esiaviollisten suhteiden silkkaa pahuutta. Nykyisin televisio, lehdet, kirjat, elokuvat ja mainokset sisältävät liikaa seksiä. Sitä pitäisi sensuroida. Myös pukeutumiseen pitäisi kiinnittää huomiota. Ei missään nimessä yli polven nousevia hameita, eikä navan paljastavia paitoja.

        kaula-aukko niin että tisut tursuaa:D


    • Fiiling´s

      yli 4kymppisiä haluaa, en minä ainakaan.
      Tuossa iässä mies on niin katkeroitunut elämälle, valitusta ja narinaa päivät pitkät, sohvalla maaten kaljapullo käden ulottuvilla, käytöstavat kadonneet taivaan tuuliin, rakastelua vain viikonloppuna saunaa ennen tai jälkeen tyyliin: sisään-ulos ja aah!!!
      Nuoret miehet eivät ole vielä katkeroituneet, omaavat hyvät käytöstavat, pukeutuvat siististi, tuoksuvat hyvältä, ottavat huomioon muulloinkin kuin jouluna, eivät retkota sohvilla ja mitä tulee rakasteluun, sitä saa usein ja pitkään!!!
      Niin kauan kun kelpaan nuorelle miehelleni, en yli 4kymppisiin kajoa, sitten kun en enää kelpaa, suuntaan energiani pitsinnypläykseen..;/))))
      MUTTA, jokainen taaplaa tyylillään, yksi haluaa vanhemman, toinen nuoremman, annetaan ihmisten elää ja eletään itsekkin ja kaikille löytyy omansa, niin nuorille kuin vanhoille, pää-asia on, että rakkautta tai sen tapaista riittää...

      • Neljävitonen n.

        Kai se ihminenkin on jonkinlainen "elukka", ei ne eläimetkään ikään katso. Ainakin ystävinä on mukavaa että on monen ikäistä tyyppiä. Itse tulen paremmin toimeen nuorempien miesten kanssa kavereina, mutta ehkä enemmän seksuaalista vetovoimaa tunnen kuitenkin omanikäisiini ja hieman vanhempiin miehiin. Kuten sanoit "jokainen taaplaa tyylillään" ei minuakaan haittaa ollenkaan jos jollakulla nuorella miehellä on vanhempi naisystävä tai vanhemmalla miehellä on nuorempi nainen. Rakkaus on ihanaa joka tapauksessa, elämä on niin lyhyt että nautitaan rakkaudesta silloin kun se osuu kohdalle nuoremman tai vanhemman muodossa. Ajatelkaapa jos olisimme ruumiittomia, olisimme kai silloin tavallaan iättömiäkin, silloin merkitsisi vain se sielujen sympatia.


      • annabelle
        Neljävitonen n. kirjoitti:

        Kai se ihminenkin on jonkinlainen "elukka", ei ne eläimetkään ikään katso. Ainakin ystävinä on mukavaa että on monen ikäistä tyyppiä. Itse tulen paremmin toimeen nuorempien miesten kanssa kavereina, mutta ehkä enemmän seksuaalista vetovoimaa tunnen kuitenkin omanikäisiini ja hieman vanhempiin miehiin. Kuten sanoit "jokainen taaplaa tyylillään" ei minuakaan haittaa ollenkaan jos jollakulla nuorella miehellä on vanhempi naisystävä tai vanhemmalla miehellä on nuorempi nainen. Rakkaus on ihanaa joka tapauksessa, elämä on niin lyhyt että nautitaan rakkaudesta silloin kun se osuu kohdalle nuoremman tai vanhemman muodossa. Ajatelkaapa jos olisimme ruumiittomia, olisimme kai silloin tavallaan iättömiäkin, silloin merkitsisi vain se sielujen sympatia.

        Mustakin on hauska olla kaveri parikymppisten poitsujen kanssa.itselläni alkaa olla sen ikäisiä poikkia joten se tuntuu aika luonnolliselta.Mulla pari nettikirjekaveria ja monta työkaveria joitten kans on aina hauskaa.Ne pitää mua jo vaarattomana ja uskaltaa tulla puhumaan toisin kuin nuorempana ne ujosteli kun kaikki pelkää luuloja ja ajatuksia...ja niin edelleen.liikaa suorituspaineita samanikäisten kanssa.ihanaa vanheta..naiseus saa uusia muotoja!!saa itsekin olla rohkeampi ja avoimempi.


    • hans.ex

      Se on sitä tasa-arvoa:)))

    • Kypsänainen

      Ei kaikki ole narrattavissa :) Ei nuoremmat kauaa rupsahtaneita katsele; mitä he sitten hakevat... ehkä kehuvat toisilleen, miten vanha meni lankaan ;)

    • Loistava.polku

      Minullakin on sellainen.... mikäs siinä niin kauan kuin on hauskaa.

      Ei sitä kukaan niin vakavasti ota.

    • niisku-myy46

      Jo on maailma mallissaan. Nostakaa vaikka ulos, mutta eihän siitä pitemmän päälle tule mitään. Leikin kannalta jos osaapi ottaa, niin senkun.

      Kaipa tässä pitäs opetella vaihtamaan miestä kuin sukkahousuja, yhtä tiuhaan. Tai sitten ei...

      Kuka narraa ja ketä?

    • nuorempaa miestä

      Alkaa olla toi neljänelonen ukko jo väsyneen oloinen sängyssä. Silloin kun sen sinne yhtä aikaa edes saa raahattua. Noin kerran kahdessa viikossa ehkä.
      Kyllä sitä on mielessä käynyt nuorempi mies.
      En kyllä seurustelis huomattavasti nuoremman kanssa.
      Onko yleistä, että yli 4-kymppiset äijänköriläät ovat noinkin haluttomia?

      • Minävain kirjoittelen

        On ollut töissä jo pidempään peliä reilusti nuoremman miehen kanssa. Molemmat ollaan vapaita, eli ei mitään pahaa siinä. Alussa touhu oli viatonta huulen heittoa ja flrttiä mutta vähitellen se siirtyi astetta eteenpäin eli katselimme toisiamme "sillä silmällä" ja ohi kulkiessa saatoin kädellä sipaista häntä.
        Kutsuin hänet viikonloppuna syömään ja sydän meinasi nousta kurkkuun kun hän vastasi myöntävästi. Tapailimme sen jälkeen useasti ja suhteemme syveni. Pakko sanoa että seksi tuntui pitkästä aikaa todella hyvältä. Ennen olin niin estoinen mutta nyt olen päässyt niistä eroon ja olen tehnyt sellaista mitä en ikinä olisi voinut ennen edes kuvitella. Voin suositella lämpimästi.
        Vähän kyllä ihmetyttää mitä hän näkee minussa. Olenhan sentään jo elämää nähnyt ja maan vetovoimakin tehnyt tehtäviään eli ulkoisesti en pärjää parikymppisten treenattujen tyttöjen kanssa. No kai se sisäinen kauneus.
        Minulla on lukioikäinen tytär joka on suhtautunut uuteen miesystävääni todella positiivisesti ja rohkaissut jatkamaan. Paras kommentti oli että "on mulla aika hyvän näköinen äiti kun se kelpaa nuorelle miehelle". Välillä huomaa vähän jopa pientä kateutta kun äidin poikaystävä ei ole montaa vuotta tyttärestä vanhempi. No toivottavasti ei käy niin kuin kauniissa ja rohkeissa että menetän hänet tyttärelleni :)
        Jos mukava mies löytyy niin ei siihen ikään kannata tuijottaa ja tosiasia on että parikymppinen saa aivan erilaista virtaa vielä vähän vanhempaankin.


      • päin
        Minävain kirjoittelen kirjoitti:

        On ollut töissä jo pidempään peliä reilusti nuoremman miehen kanssa. Molemmat ollaan vapaita, eli ei mitään pahaa siinä. Alussa touhu oli viatonta huulen heittoa ja flrttiä mutta vähitellen se siirtyi astetta eteenpäin eli katselimme toisiamme "sillä silmällä" ja ohi kulkiessa saatoin kädellä sipaista häntä.
        Kutsuin hänet viikonloppuna syömään ja sydän meinasi nousta kurkkuun kun hän vastasi myöntävästi. Tapailimme sen jälkeen useasti ja suhteemme syveni. Pakko sanoa että seksi tuntui pitkästä aikaa todella hyvältä. Ennen olin niin estoinen mutta nyt olen päässyt niistä eroon ja olen tehnyt sellaista mitä en ikinä olisi voinut ennen edes kuvitella. Voin suositella lämpimästi.
        Vähän kyllä ihmetyttää mitä hän näkee minussa. Olenhan sentään jo elämää nähnyt ja maan vetovoimakin tehnyt tehtäviään eli ulkoisesti en pärjää parikymppisten treenattujen tyttöjen kanssa. No kai se sisäinen kauneus.
        Minulla on lukioikäinen tytär joka on suhtautunut uuteen miesystävääni todella positiivisesti ja rohkaissut jatkamaan. Paras kommentti oli että "on mulla aika hyvän näköinen äiti kun se kelpaa nuorelle miehelle". Välillä huomaa vähän jopa pientä kateutta kun äidin poikaystävä ei ole montaa vuotta tyttärestä vanhempi. No toivottavasti ei käy niin kuin kauniissa ja rohkeissa että menetän hänet tyttärelleni :)
        Jos mukava mies löytyy niin ei siihen ikään kannata tuijottaa ja tosiasia on että parikymppinen saa aivan erilaista virtaa vielä vähän vanhempaankin.

        Olen paljon vanhempi mies kuin 40 sarjalaiset.
        Minulla ei ole ollut koskaan ongelmia saada 20-30 v naisia. Nytkin seurustelen 23 v kauniin ja fiksun naisen kanssa. He taas tykkäävät kokeneemmasta miehestä. Ehkä ne nuoret miehet haluavat samalla tavalla kokeneemman naisen, ok.
        En ole koskaan seurustellut oman ikäiseni naisen kanssa. En myöskään alaikäisten kanssa.
        Siis näin puolin ja toisin, ei valittamista....


      • HOHOHOHO.....
        päin kirjoitti:

        Olen paljon vanhempi mies kuin 40 sarjalaiset.
        Minulla ei ole ollut koskaan ongelmia saada 20-30 v naisia. Nytkin seurustelen 23 v kauniin ja fiksun naisen kanssa. He taas tykkäävät kokeneemmasta miehestä. Ehkä ne nuoret miehet haluavat samalla tavalla kokeneemman naisen, ok.
        En ole koskaan seurustellut oman ikäiseni naisen kanssa. En myöskään alaikäisten kanssa.
        Siis näin puolin ja toisin, ei valittamista....

        mun 23 v tyttäreni tois jonkin vanhan mulkun näytille niin mä nauraisin kuukauden yhteen menoon.


      • Hyvin riippunutta
        Minävain kirjoittelen kirjoitti:

        On ollut töissä jo pidempään peliä reilusti nuoremman miehen kanssa. Molemmat ollaan vapaita, eli ei mitään pahaa siinä. Alussa touhu oli viatonta huulen heittoa ja flrttiä mutta vähitellen se siirtyi astetta eteenpäin eli katselimme toisiamme "sillä silmällä" ja ohi kulkiessa saatoin kädellä sipaista häntä.
        Kutsuin hänet viikonloppuna syömään ja sydän meinasi nousta kurkkuun kun hän vastasi myöntävästi. Tapailimme sen jälkeen useasti ja suhteemme syveni. Pakko sanoa että seksi tuntui pitkästä aikaa todella hyvältä. Ennen olin niin estoinen mutta nyt olen päässyt niistä eroon ja olen tehnyt sellaista mitä en ikinä olisi voinut ennen edes kuvitella. Voin suositella lämpimästi.
        Vähän kyllä ihmetyttää mitä hän näkee minussa. Olenhan sentään jo elämää nähnyt ja maan vetovoimakin tehnyt tehtäviään eli ulkoisesti en pärjää parikymppisten treenattujen tyttöjen kanssa. No kai se sisäinen kauneus.
        Minulla on lukioikäinen tytär joka on suhtautunut uuteen miesystävääni todella positiivisesti ja rohkaissut jatkamaan. Paras kommentti oli että "on mulla aika hyvän näköinen äiti kun se kelpaa nuorelle miehelle". Välillä huomaa vähän jopa pientä kateutta kun äidin poikaystävä ei ole montaa vuotta tyttärestä vanhempi. No toivottavasti ei käy niin kuin kauniissa ja rohkeissa että menetän hänet tyttärelleni :)
        Jos mukava mies löytyy niin ei siihen ikään kannata tuijottaa ja tosiasia on että parikymppinen saa aivan erilaista virtaa vielä vähän vanhempaankin.

        että se kertoilee naureskellen kavereilleen mitä uusia temppuja se on taas tehnyt vanhan ämmän kanssa? Jos niillä on vaikka kilpailu kuka iskee vanhimman:D


      • 30v
        Hyvin riippunutta kirjoitti:

        että se kertoilee naureskellen kavereilleen mitä uusia temppuja se on taas tehnyt vanhan ämmän kanssa? Jos niillä on vaikka kilpailu kuka iskee vanhimman:D

        Kyllä se naureskelu tapahtuu sun omassa mielikuvituksessa kirjoittaja hyvä. Miksi niin negatiivinen?? Jos naureskelee niin siinäpä sitten naureskelee ja jos on kilpailu niin siinäpä sitten on kilpailu. Ei elämä ole vakavaa oli se kumppani sitten 10v nuorempi tai vanhempi. Älä anna asenteesi kapeuttaa elämääsi. Ja vielä vähemmän muiden kuvitellut asenteet.


    • nelikypänen nainen

      Mua eräs 25v mies on piirittänyt jo parisen kuukautta. Hän on kauheen huomaavainen ja mieleltään järkevä ja fixu, kaikenlisäksi erittäin söpö. Aina mitä mä teen tai sanon, niin hän kommentoi tai muuten vaan seuraa mun liikkeitä. Tämä kaikki siis tapahtuu arkipäivänä aamusta iltapäivään. Olen jotenkin hurmaantunut häneen. Olen pistänyt merkille sen, että hän ei puhu muille naisille silleen, kuin minulle.
      Olen kyselly muilta mitä mieltä he ovat tollasesta ikäerosta, niin aina vastaus on, ei ikä aina ratkaise, vaan se rakkaus. Minä joka aina olen ollut sitä mieltä, että ei alle 30v miestä, niin sitten tulee eteen tuollanen tapaus.

    • nahkapoika

      nuoret miehet vie miehet

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe